کد خبر : 8872
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 19:34
-

ادامه روزهای خوب تارتار و نفت مسجدسلیمان با صعود به نیمه نهایی

ادامه روزهای خوب تارتار و نفت مسجدسلیمان با صعود به نیمه نهایی

نفت مسجدسلیمان نخستین شکست خود در فصل جاری را در هفته شانزدهم و در مصاف با تراکتور تبریز متحمل شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ – ۲ دقیقه همراه بود و در وقت‌های تلف‌شده شاگردان مهدی تارتار گل برتری را به ثمر رساندند و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند تا پس از پرسپولیس، دومین تیم صعودکننده به نیمه نهایی مسابقات جام حذفی باشند.

گل‌های شاهین شهرداری بوشهر را حسن نجفی در دقیقه ۲۴ و بهمن سالاری در دقیقه ۷۲ به ثمر رساندند و برای تیم میزبان نیز فرزاد حاتمی در دقیقه ۳۵ (پنالتی)، حسین ابراهیمی در دقیقه ۸۷ و احمد الجبوری در دقیقه ۱۰۶ گلزنی کردند.

داوری این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود که صادق صادقی، حسین ابراهیمی و حامد نورمحمدی از نفت مسجدسلیمان و امیرحسین موسی‌زاده، بهروز نوروزی‌فرد، بهمن سالاری و حسین مالکی از شاهین شهرداری بوشهر با کارت زرد او مواجه شدند. مرتضی غلامعلی‌تبار هم با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۱۰۷ از زمین اخراج شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در حالی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد که در نوزدهمین دوره لیگ برتر نیز نتایج خوبی کسب کرده است و در میانه بالای جدول جای دارد. این تیم نخستین شکست خود در فصل جاری را در هفته شانزدهم و در مصاف با تراکتور تبریز متحمل شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.