کد خبر : 2052
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 16:58
-

اختصاص بیش از ۲ هزار نفر سهمیه استخدامی به آموزش و پرورش خوزستان

اختصاص بیش از ۲ هزار نفر سهمیه استخدامی به آموزش و پرورش خوزستان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اعلام کرد: اختصاص بیش از ۲ هزار نفر سهمیه استخدامی به آموزش و پرورش خوزستان به گزارش شبکه خبری خوزستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با روابط عمومی از اختصاص ۱ هزار ۸۴۰ سهمیه استخدامی تربیت معلم و

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اعلام کرد:

اختصاص بیش از ۲ هزار نفر سهمیه استخدامی به آموزش و پرورش خوزستان
به گزارش شبکه خبری خوزستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با روابط عمومی از اختصاص ۱ هزار ۸۴۰ سهمیه استخدامی تربیت معلم و ۱ هزار سهمیه ماده ۲۸ به آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی دهکردی ظهر امروز دوشنبه ۱۰ تیرماه ۹۸ در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط مجموعه تعلیم و تربیت استان از سهمیه ۲۵ هزار نفری دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور بالغ بر ۱ هزار و ۸۴۰ سهمیه استخدامی به آموزش و پرورش خوزستان تعلق گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ قانون خدمات کشوری، خاطرنشان کرد: سهمیه کشوری سال جاری آموزش و پرورش کشور که می بایست از طریق آزمون ماده ۲۸ جذب شوند بالغ بر ۱۲ هزار نفر است. از این تعداد سهمیه، ۱ هزار نفر به آموزش و پرورش خوزستان تعلق خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان استان، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مجوز راه اندازی دو پردیس جدید دانشگاه فرهنگیان در استان اخذ شده است و به زودی این دو پردیس در استان راه اندازی خواهد شد.

رفیعی در پایان یادآور شد: تلاش های گسترده ای برای رفع چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان دز حال انجام است. ارتقای شاخص نیروی انسانی از اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.