کد خبر : 1384
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 18:12
-

اجرای برنامه پاکسازی حاشیه رودخانه کارون در اندیکا همزمان با هفته جهانی محیط زیست

اجرای برنامه پاکسازی حاشیه رودخانه کارون در اندیکا همزمان با هفته جهانی محیط زیست

شبکه خبری خوزستان// همزمان با هفته جهانی محیط زیست، برنامه پاکسازی حاشیه ساحلی رودخانه کارون در منطقه شکار ممنوع شو و لندر اندیکا اجرا گردید.   به گزارش شبکه خبری خوزستان، این برنامه عمومی به همت اداره حفاظت محیط زیست اندیکا و مشارکت انجمن های محیط زیستی و دوستداران طبیعت برگزار شد. مصطفی یوسفی رییس

شبکه خبری خوزستان// همزمان با هفته جهانی محیط زیست، برنامه پاکسازی حاشیه ساحلی رودخانه کارون در منطقه شکار ممنوع شو و لندر اندیکا اجرا گردید.
 
به گزارش شبکه خبری خوزستان، این برنامه عمومی به همت اداره حفاظت محیط زیست اندیکا و مشارکت انجمن های محیط زیستی و دوستداران طبیعت برگزار شد.
مصطفی یوسفی رییس اداره محیط زیست اندیکا در ابتدای این برنامه ضمن خیرمقدم به حاضرین در برنامه اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ توجه به پاکیزگی و حفظ محیط زیست یکی از مهمترین موضوعاتی است که در گیر و دار زندگی روزمره نیازمند دقت نظر است.
وی افزود: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در واقع تضمینی برای زندگی آینده همه ماست و اگر به این باور برسیم به طور قطع با طبیعت پیوندی عمیق خواهیم داشت.
وی با اشاره به شعار هفته جهانی محیط زیست امسال مبنی بر “کاهش آلاینده ها و پسماند، آسمان آبی، زمین سبز”
افزود: در راستای تحقق این شعار امروز گرد هم آمدیم تا با همراهی یکدیگر محیط زیست منطقه زیبای جنب پل هامون که حاشیه رودخانه کارون نیز محسوب می شود را از آلودگی ها پاک کنیم.
گفتنی است در ادامه پاکسازی این منطقه اجرا گردید و کیسه ها زباله جمع آوری شده از طریق دهیاری اسلام آباد به محل پیش بینی شده انتقال یافت.
در این برنامه علاوه بر حضور مجموعه ادارات محیط زیست، منابع طبیعی و کمیته امداد اندیکا، اعضای انجمن های آسمان آبی زمین سبز و همیاران طبیعت سبز از اندیکا و دیده بان محیط زیست، آوای طبیعت کارون و بانوان طبیعت دوست آسماری از مسجدسلیمان حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.