کد خبر : 3202
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 19:40
-

آغاز فاز دوم پروژه احداث مجتمع گردشگری چم آسیاب در مسجدسلیمان / کمپ گردشگری صیدون در حال تکمیل

آغاز فاز دوم پروژه احداث مجتمع گردشگری چم آسیاب در مسجدسلیمان / کمپ گردشگری صیدون در حال تکمیل

میزان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این پروژه به ترتیب حدود ۴۰ و ۶۰ نفر خواهد بود و مدت اجرای پروژه نیز ۳۶ ماه است.

 

شبکه خبری خوزستان به نقل از ایلنا ، احسان زارع‎اصل اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای حدود یک‎هزار متر در حال احداث است.

وی ادامه داد: این فاز از پروژه شامل محوطه‎سازی، ایجاد آلاچیق، زمین بازی کودکان سرویس بهداشتی و ساماندهی پارکینگ است که با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.

مسئول دفترفنی اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان با بیان این‎که این فاز از پروژه در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد، افزود: امکانات موجود در این مجتمع گردشگری شامل خدمات رفاهی، خدمات ورزشی و اسکان می‎باشد.

وی یادآوری کرد: میزان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این پروژه به ترتیب حدود ۴۰ و ۶۰ نفر خواهد بود و مدت اجرای پروژه نیز ۳۶ ماه است.

زارع‎اصل همچنین در ادامه از تکمیل کمپ گردشگری صیدون باغملک خبر داد و تصریح کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ابلاغی مالی درحال انجام است و در سه ماه آینده به صورت کامل به بهره‎برداری می‎رسد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرائی تکمیل کمپ گردشگری صیدون باغملک شامل محوطه‎سازی کمپ، بازسازی سرویس بهداشتی، احداث آلاچیق، نورپردازی محوطه و ایجاد خدمات رفاهی برای گردشگران و زائران است.

مسئول دفترفنی اداره‎کل میراث فرهنگی استان ادامه داد: این کمپ در زمینی به مساحت حدود سه هزار متر در حال تکمیل و زیباسازی است.

منبع : ایلنا خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.