کد خبر : 15472
تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 18:04
-

آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر شهرک اندیشه زرگان + تصاویر

آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر شهرک اندیشه زرگان + تصاویر

آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر شهرک اندیشه زرگان + تصاویر   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، وحید معینی زاده ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: روند اجرایی فعالیت های عمرانی در این حوزه با هدف ارتقاء سطح مدیریت شهری و ارائه خدمت رسانی

آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر شهرک اندیشه زرگان + تصاویر

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، وحید معینی زاده ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: روند اجرایی فعالیت های عمرانی در این حوزه با هدف ارتقاء سطح مدیریت شهری و ارائه خدمت رسانی بهتر، تامین رفاه ، آسایش وجلب رضایتمندی شهروندان می باشد که اجرای آسفالت خیابانها و معابر دراین حوزه یکی از مهم ترین راه کارهای ارائه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ایمنی و تردد وسایل نقلیه به شمار می رود.

وی با اشاره به آغاز عملیات قیر پاشی و آسفالت شهرک اندیشه زرگان برای اولین بار افزود: معابر جدید الاحداث شهرک اندیشه با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زیر سازی شده است و شهروندان این شهرک نیازمند خدمت رسانی و انجام روکش آسفالت جهت سهولت در تردد هستند ، و اولین مرحله اجرای قیر پاشی و آسفالت با مساحت بیش از ۸۰۰۰ مترمربع آغاز شده است.

وی در ادامه اشاره کرد: با توجه درخواست های مردمی و ساماندهی این شهرک و افزایش رضایت مردمی نسبت به زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی و فرعی ها با مساحت بیش از ۱۸۰۰۰ مترمربع عملیات آسفالت در این شهرک اجرایی خواهد شد.

معینی زاده تصریح کرد: همزمان با اجرای آسفالت این پروژه، معابر دیگر این شهرک نیز زیرسازی شده اند که در آینده نزدیک نسبت به آسفالت آنها اقدام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و شکیبایی مردم خاطر نشان کرد: مشارکت مردم می تواند نسبت در پیشرفت سریع و آبادانی تأثیر به سزایی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.