کد خبر : 11129
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 بهمن 1398 - 12:58
-

آذری سرپرست اداره کار مسجدسلیمان : کارگران و کارفرمایان جهت احراز هویت خود باید در سامانه جامع روابط کار ثبت نام کنند

آذری سرپرست اداره کار مسجدسلیمان : کارگران و کارفرمایان جهت احراز هویت خود باید در سامانه جامع روابط کار ثبت نام کنند

با توجه به راه اندازی سامانه و لزوم ثبت نام کارگران و کارفرمایان مقتضی است با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام و گواهی مذکور را به این اداره ارسال نمایند.

شبکه خبری خوزستان: کارگران و کارفرمایان جهت احراز هویت خود باید در سامانه جامع روابط کار ثبت نام کنند

به گزارش شبکه خبری خوزستان غلامرضا آذری سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مسجدسلیمان در گفتگوی ویژه با خبرنگار ما اعلام کرد : کلیه کارفرمایان و کارگران محترم با توجه به راه اندازی و استقرار سامانه جامع روابط کار ارائه هر گونه خدمات الکترونیکی از تاریخ ۹۹/۱/۱ در حوزه روابط کار از جمله مراجع حل اختلاف ، بیمه بیکاری ، تعیین صلاحیت شرکتهای خدماتی و ایمنی و بررسی مشاغل سخت و زیان آور منوط به ثبت نام در سامانه می باشد لذا جهت ثبت نام به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهرستان مراجعه فرمائید.

آذری تشریح کرد : با توجه به راه اندازی این سامانه و لزوم ثبت نام کارگران و کارفرمایان مقتضی است با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام و گواهی مذکور را به این اداره ارسال نمایند.

 

 

وی در ادامه گفت : جهت سهولت کار جهت ثبت مشخصات کارگران هر شرکت و واحد لیست کارگران شاغل به پیوست رونوشت شناسنامه ، کارت ملی و شماره موبایل کارگران بصورت یکجا به دفاتر ارسال گردد تا جهت ثبت اطلاعات تسریع گردد.

آذری در پایان افزود : مدارک مورد نیاز کارفرمایان شامل نام شرکت ، مشخصات کامل مدیرعامل ، شناسه ملی ، شماره ثبت ، نوع فعالیت ، نوع مالکیت ، استان ثبت ، آگهی ثبتی روزنامه ، کدپستی و شماره ملی کارفرما می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.