کد خبر : 20100
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 8:33
-

آب‌رسانی به روستای غیزانیه اهواز به ایستگاه پایانی رسید

آب‌رسانی به روستای غیزانیه اهواز به ایستگاه پایانی رسید

گام دوم پروژه آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه اهواز با حضور مسئولان استان و معاون قرارگاه سازندگی خاتم به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، در مراسمی با حضور استاندار خوزستان، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان فاز دوم و سوم طرح آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه اهواز

گام دوم پروژه آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه اهواز با حضور مسئولان استان و معاون قرارگاه سازندگی خاتم به‌صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، در مراسمی با حضور استاندار خوزستان، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان فاز دوم و سوم طرح آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه اهواز افتتاح شد.

در این فاز ۲۴ روستای بخش غیزانیه از آب پایدار برخوردار می‌شوند. در این فاز ۳۰ کیلومتر خط انتقال لوله پلی اتیلن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی با همکاری بنیاد مستضعفان و سایر مسئولان از سوی قرارگاه خاتم مورد استفاده قرار گرفت.

سردار علیرضا فخاری معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: این فصل مشترک همکاری دلسوزانه دستگاه‌های اجرایی بود که کنار هم قرار گرفته و به یک فرصت تبدیل شد تا یک رکورد جدیدی را در اجرای پروژه آب‌رسانی غیزانیه به دست آوریم.

سردار فخاری ادامه داد: فاصله زمانی ۲۵ روز برای لوله‌کشی ۳۰ کیلومتر مسیر مورد نظر برای قرارگاه خاتم، رکورد بود که به خوبی این کار انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در مراسم افتتاح این طرح، با تشکر از حضور قرارگاه خاتم اظهار داشت: در این مدت مجموعه دستگاه‌ها و سپاه با استفاده از تانکر به طور شبانه روزی آب منطقه را تامین کردند.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به حفر ۸۰ حلقه چاه از سوی بسیج برای تامین آب احشام گفت: در برخی نقاط به‌دلیل انشعابات فرعی که نیاز است که دوباره باید احداث شود، تانکرها فعال هستند و در کنار مردم هستیم تا انشعابات فرعی این شبکه آب پایدار به اتمام برسد و مردم بتوانند از این نعمت خدادادی و آب رودخانه کارون که در این مسیر طولانی منتقل شده است، بهره‌مند شوند.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آن‌ها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آن‌ها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.