کد خبر : 4329
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 8:04
-

آئین بزرگ یوم العباس(ع) در اندیمشک برگزار می‌شود

آئین بزرگ یوم العباس(ع) در اندیمشک برگزار می‌شود

خوزستان| آئین بزرگ یوم العباس(ع) در اندیمشک برگزار می‌شود نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: آئین ویژه عزاداری یوم العباس(ع) به مناسبت گرامی داشت سالار شهیدان در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، فریدون حسنوند در نشست هماهنگی آئین عزاداری یوم العباس(ع) و عزاداری سالار

خوزستان| آئین بزرگ یوم العباس(ع) در اندیمشک برگزار می‌شود
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: آئین ویژه عزاداری یوم العباس(ع) به مناسبت گرامی داشت سالار شهیدان در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، فریدون حسنوند در نشست هماهنگی آئین عزاداری یوم العباس(ع) و عزاداری سالار شهیدان ، اظهار داشت: اندیمشک با تمام توان و ظرفیت خود آماده برگزاری آئین‌های سوگواری حماسه عاشورا است و مردم این شهرستان با توجه به نقش مهم جاده‌ای و ارتباطی اندیمشک در این زمینه برای پاسداشت محرم هم صدا شده‌اند.

وی با اشاره به پیش بینی تمهیدات و بسیج تمام دستگاه‌های اجرایی واداری شهرستان اندیمشک، محرم و آئین‌های عزاداری سالار شهیدان را یک ظرفیت مهم و منحصر به فرد برای توسعه فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه دانست و افزود: اندیمشک امسال برای عزاداری سالار شهیدان سیاه پوش شده و مردم اندیمشک آماده خدمت رسانی به زائران حسینی(ع) هستند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که درعزاداری‌های سالار شهیدان باید به منطق اهل بیت (ع) و کلام مقام معظم رهبری توجه و تاکید داشت، عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال شبیخون فرهنگی به کشور هستند و با برقراری تجمعات و طرح برخی شبهات فرهنگی، آسیب به منطق و ارزش‌های اسلامی را هدف قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی ایران اسلامی، ترویج فرهنگ اصیل و گفتمان اهل بیت(ع) را نقشه راه کشور در برابر آسیب‌های فرهنگی دشمن دانست و با بیان این که ولایت فقیه سند افتخار ایران اسلامی برای مقابله با نقشه‌های دشمنان به جهت آسیب به ارزش‌های معنوی و اعتقادی کشور است، گفت: ما باید جوانان و اقشار مختلف اجتماعی را به حضور در آئین‌های عزاداری محرم و ترویج پیامصحیح عاشورا که منطق برکلام اهل بیت(ع) و مقام معظم رهبری است، تشویق کنیم.

حسنوند با بیان این که همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید برای حضور در خیمه سالار شهیدان آماده و برای عزاداری سالار شهیدان تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود را به کار گیرند، نقشه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب و اسلام را در یک سال اخیر را یک طرح و برنامه شکست خورده دانست و خاطر نشان کرد: مدیران نظام اسلامی باید از تفکرات سکولار برای برقراری و اجرای آئین‌های عزاداری سالار شهیدان فاصله بگیرند.
وی با اشاره به تکالیف مسئولان نظام اسلامی برای پاسداشت ایام سوگواری سالار شهیدان، اهل بیت (ع) و ولایت فقیه را گره گشای مشکلات اجتماعی و فرهنگی کشور دانست و با اشاره به برخی تحولات اخیر در کشورهای مسلمان، ادامه داد: ایران اسلامی با فرهنگ و شور حسینی خود، توانسته دشمن را در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها شکست داده و زمینه را برای عزت و افتخار داخلی و بین المللی خود فراهم کند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.