کد خبر : 16338
تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 - 19:34
-

آئین افتتاحیه چند طرح مهم در پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشتگی کشوری؛ استاندار محترم دکتر غلامرضا شریعتی؛دکتر علیرضا ورناصری خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان؛لالی؛هفتکل واندیکا

آئین افتتاحیه چند طرح مهم در پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشتگی کشوری؛ استاندار محترم دکتر غلامرضا شریعتی؛دکتر علیرضا ورناصری خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان؛لالی؛هفتکل واندیکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری امروز (۹۹/۳/۹)                       آئین افتتاحیه چند طرح مهم در پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشتگی کشوری؛ استاندار محترم دکتر غلامرضا شریعتی؛دکتر علیرضا ورناصری خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان؛لالی؛هفتکل واندیکا ؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر دکتر علیرضا ورناصری امروز (۹۹/۳/۹)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آئین افتتاحیه چند طرح مهم در پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشتگی کشوری؛ استاندار محترم دکتر غلامرضا شریعتی؛دکتر علیرضا ورناصری خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان؛لالی؛هفتکل واندیکا ؛ دکتر یوسف داودی مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان و سایر مقامات شهرستانی برگزار گردید.

دکتر ورناصری با اشاره به پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان افزود این پروژه ازچند جهت برای ما بسیار حائز اهمیت است. نخست اینکه،این پروژه در منطقه کمتر توسعه یافته ،احداث شده است که با راه اندازی آن تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد شد، دوم اینکه با جذب و استخدام نیروهای بومی گام بسیار مهمی در جهت کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت و در نهایت به توسعه متوازن منطقه در راستای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده کمک می کند.
در ادامه نیز دکتر افتخاری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع پتروشیمی مسجد سلیمان در جریان افتتاح پروژه گازرسانی به این مجتمع پتروشیمی گفت: این پروژه یکی از بزرگترین و مهم‌ترین طرح‌های پتروشیمی در جنوب کشور است که با هدف تولید اوره آمونیاک ایجاد شده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
دکتر شریعتی افزود همه مسئولین استان برای ارائه خدمات و حمایت از سرمایه گذاران بسیج شده اند. وی افزود که شخصا پیگیر مسائل مربوط به سرمایه گذاری در استان است و از همه خواست تا در این راه او را یاری دهند . وی مهم ترین وظیفه دولت تدبیر و امید را ایجاد اشتغال و امید در بین جوانان و سایر اقشار مردم دانست.

مدیرعامل پتروشیمی مسجد سلیمان افزود: این مجموعه می تواند به دومین هاب پتروشیمی خوزستان تبدیل شود و با تجمیع گازهای همراه نفت و گازهای مخازن کوچک منطقه، درصدد تولید محصولات میانی و تبدیل آنها به محصول نهایی هستیم.
شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان با هدف توسعه صنایع پتروشیمی در منطقه شمال خوزستان و رفع معضل بیکاری تشکیل شد.

گفتنی است مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار و در منطقه زیلایی شهرستان مسجدسلیمان، در محدوده ۱۳۰ کیلومتری شمال شرقی اهواز، ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهر مسجد سلیمان مجاور جاده لالی(منطقه هفت شهیدان) و ۱۱.۵ کیلومتری جنوب رودخانه کارون قرار دارد. برابر طرح توسعه، وسعت منطقه به بیش از هزارهکتار افزایش خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.