کد خبر : 17705
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 3:51
-

۸ حوزه ‌برای برگزاری آزمون دکتری در استان خوزستان در نظر گرفته شد

۸ حوزه ‌برای برگزاری آزمون دکتری در استان خوزستان در نظر گرفته شد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری‌ آزمون دکتری گفت: ۸ حوزه ‌برای برگزاری آزمون دکتری در استان خوزستان در نظر گرفته شد. با اشاره به برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه اظهار داشت: تعداد داوطلبان آزمون دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز ۲۹۶۵ نفر است

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری‌ آزمون دکتری گفت: ۸ حوزه ‌برای برگزاری آزمون دکتری در استان خوزستان در نظر گرفته شد.

با اشاره به برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه اظهار داشت: تعداد داوطلبان آزمون دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز ۲۹۶۵ نفر است و دانشگاه شهید چمران برای این آزمون ۸ حوزه فرعی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و اقدامات اطمینان بخش دانشگاه برای جلوگیری از این بیماری، افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان سنجش به دقت رعایت می‌شود؛ به همین منظور حوزه‌های آزمون قبل و بعد از هر نوبت آزمون ضد عفونی خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز همچنین بیان داشت: در مسیر حوزه‌های ازمون و درب ورودی حوزه‌ها از طریق نصب پلاکارد رعایت نکات بهداشتی تاکید و در ورودی هر حوزه علامت‌گذاری هایی( به فاصله یک متر) انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: افرادی برای راهنمایی داوطلبان در نظر گرفته شده است تا داوطلبین از روی این علایم حرکت کنند و از ازدحام به هنگام ورود به حوزه جلوگیری شود. در حوزه‌های برگزاری آزمون مواد ضد عفونی‌کننده برای استفاده داوطلبان و عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد آزمون دانشگاه تصریح کرد: برای حفظ سلامت داوطلبین یک پزشک و یک کارشناس بهداشت در هر نوبت در حوزه آزمون از سوی اورژانس حضور دارد.

وی به مسئله سلامت عوامل برگزاری آزمون نیز اشاره و بیان داشت: جلب نظر عوامل اجرایی برای مشارکت در برگزاری آزمون در این شرایط بسیار دشوار بود ولی جهت اطمینان‌بخشی به عوامل اجرایی؛ اقلام بهداشتی مانند ماسک، مایع ضد عفونی، دستکش، شیلد و گان در هر نوبت آزمون بین افراد توزیع می‌شود.

آزمون مقطع دکتری روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه ساعت ۸:۳۰ با حضور ۸۸۴۴ شرکت‌کننده خوزستانی در حوزه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، جهاد دانشگاهی، پیام نور، دانشگاه آزاد، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پسران، دانشگاه خانم الانبیاء بهبهان و دانشگاه جندی‌شاپور دزفول برگزار می‌شود.

در این آزمون برای نخستین‌بار با توجه به شرایط خاص از دریافت هرگونه گوشی تلفن همراه، کیف و سایر اقلام غیر مرتبط با آزمون در محل آزمون خودداری می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.