کد خبر : 6088
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 8:01
-

۲۴ گیت جدید تردد اتباع خارجی در مرز شلمچه راه‌اندازی شد

۲۴ گیت جدید تردد اتباع خارجی در مرز شلمچه راه‌اندازی شد

۲۴ گیت جدید تردد اتباع خارجی در مرز شلمچه راه‌اندازی شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آماده شدن ۲۴ گیت جدید اضطراری تردد اتباع خارجی در پایانه مرزی شلمچه خبر داد. غلامعباس بهرامی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراهواز اظهار داشت: ۲۴ گیت اضطراری در پایانه مرزی شلمچه به

۲۴ گیت جدید تردد اتباع خارجی در مرز شلمچه راه‌اندازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آماده شدن ۲۴ گیت جدید اضطراری تردد اتباع خارجی در پایانه مرزی شلمچه خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراهواز اظهار داشت: ۲۴ گیت اضطراری در پایانه مرزی شلمچه به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه تعداد گیت ها در این پایانه با بهره برداری از گیت های جدید به ۴۸ گیت می‌رسد، افزود: تمام امکانات مورد نیاز گذرنامه در گیت های جدید مستقر شده و امکان عبور زائران در مواقع مورد نیاز از این گیت ها فراهم شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: پیش بینی می شود با افزوده شدن ۲۴ گیت جدید، تردد زائران اربعین حسینی در موقع ازدحام بدون مشکل انجام و سرعت تردد از مرز افزایش می یابد.

به گزارش تسنیم بر اساس اعلام مسئولان وزارت کشور تنها مرز جهت خروج اتباع خارجی برای زیارت اربعین حسینی مرز شلمچه تعیین شده است.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.