کد خبر : 18326
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 8:30
-

۱۲۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از زلزله در مسجد‌سلیمان از سوی سپاه خوزستان بازسازی کامل شد

۱۲۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از زلزله در مسجد‌سلیمان از سوی سپاه خوزستان بازسازی کامل شد

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: گروه‌های جهادی تاکنون ۳۵ باب مدرسه به صورت کامل تعمیر، ۵۱ باب منزل مسکونی ساخته و حدود ۱۲۰ واحد مسکونی زلزله‌زده را تعمیر اساسی کردند. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سردار حسن شاهوارپور با حضور در مسجدسلیمان از روند تعمیر و بازسازی مدارس و منازل آسیب

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: گروه‌های جهادی تاکنون ۳۵ باب مدرسه به صورت کامل تعمیر، ۵۱ باب منزل مسکونی ساخته و حدود ۱۲۰ واحد مسکونی زلزله‌زده را تعمیر اساسی کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سردار حسن شاهوارپور با حضور در مسجدسلیمان از روند تعمیر و بازسازی مدارس و منازل آسیب دیده در زلزله تیر ماه سال گذشته بازدید کرد.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر افزود: در سال گذشته با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در مسجدسلیمان مقرر شد تا به تعمیر و ساخت تعدادی از مدارس و منازل خسارت دیده در این شهرستان رسیدگی شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیان داشت: به همت گروه‌های جهادی و بسیجی تاکنون ۳۵ باب مدرسه به صورت کامل تعمیر، ۵۱ باب منزل مسکونی به صورت کامل ساخته و حدود ۱۲۰ واحد نیز تعمیر اساسی شدند.

وی ادامه داد: ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه و ۶ کلاسه نیز در حال ساخت است که ان‌شاالله تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.