کد خبر : 1478
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 6:10
-

گزارش متنی-تصویری پاکسازی ساحل غربی رودخانه کارون به همت فعالین محیط زیست

گزارش متنی-تصویری پاکسازی ساحل غربی رودخانه کارون به همت فعالین محیط زیست

شبکه خبری خوزستان// برنامه پاکسازی ساحل غربی کارون به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در اهواز برگزار گردید. به گزارش شبکه خبری خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و یادآوری اهمیت حفاظت از رودخانه کارون، برنامه پاکسازی ساحل کارون از آثار به جای مانده از سیلاب اخیر به همت انجمن دیده بان جلگه سبز

شبکه خبری خوزستان// برنامه پاکسازی ساحل غربی کارون به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در اهواز برگزار گردید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و یادآوری اهمیت حفاظت از رودخانه کارون، برنامه پاکسازی ساحل کارون از آثار به جای مانده از سیلاب اخیر به همت انجمن دیده بان جلگه سبز خوزستان با همراهی اقشار مختلف مردم، هنرمندان، جامعه درختکاران (فعالین و انجمن های محیط زیستی) و مسئولین (مشاور فرهنگی و هنری استاندار، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعضای شورای شهر…) برگزار شد.

در این برنامه کارگاه آموزشی کوتاهی نیز همراه با تذکر و یادآوری چند آموزه محیط زیستی به شهروندان شرکت کننده در این پویش برگزار شد. همچنین طومار اصلاح و مناسب سازی معابر جهت معلولین (توانخواهان) به امضای حاضرین رسید. در پایان دستکش و کیسه زباله بین حاضرین توزیع شد و اقدام عملی جمع آوری پسماندهای ساحل غربی کارون محدوده پارک مالیات اهواز انجام شد و به کودکان شرکت کننده در پویش نیز هدایای فرهنگی اهدا شد.

 

       

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.