کد خبر : 2958
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1398 - 22:22
-

گردهمائی خادمین زوار امام حسین علیه السلام با حضور مسئولین شهرستان شوشتر

گردهمائی خادمین زوار امام حسین علیه السلام با حضور مسئولین شهرستان شوشتر

همایش خادمین و دست اندرکاران اربعین حسینی با حضور مسئولین شهرستان و استان برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجه الاسلام سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در همایش خادمین و دست اندرکاران اربعین حسینی گفت: خادمان اربعین حسینی پرچمداران امام حسین(ع) هستند لذا این خادمان برگزاری بهتر و

همایش خادمین و دست اندرکاران اربعین حسینی با حضور مسئولین شهرستان و استان برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ،
حجه الاسلام سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در همایش خادمین و دست اندرکاران اربعین حسینی گفت: خادمان اربعین حسینی پرچمداران امام حسین(ع) هستند لذا این خادمان برگزاری بهتر و باشکوه تر مراسم اربعین امسال را در دستور کار خود قرار می دهند.

حجه الاسلام موسوی با بیان این که خدمت به زائران امام حسین (ع) یک توفیق بزرگ الهی است و باید این سعادت را قدر بدانیم، اظهار داشت: خداوند بالاترین عزت را به امام حسین(ع) داد لذا اگر به دنبال عزت هستید باید بدانید تمام عزت دست خداوند است و سایر عزت ها همچون جاه ، مقام و پست زودگذر و فانی هستند.

وی با بیان این نکته که امام حسین(ع) به همه ما آموخت اگر عزت واقعی می خواهید تنها در دست خداوند است، افزود: خداوند ، امام حسین (ع) را به جهت شهادتش عزت ابدی داده است.

در ادامه این همایش خلعتبری مدیر موکب دارالمومنین شوشتر گفت:اربعین در فرهنگ دینی ما جایگاه ویژه ای دارد زیرا در این عالم هستی تنها برای امام حسین(ع) مراسم اربعین هرساله برگزار می شود.
 خلعتبری اظهار داشت:زیباترین کار امام حسین(ع) در کربلا کار رسانه ای بود زیرا در این ایام تمام جوانب نهضت خود را بررسی کرد و صدای مظلومیت را باید به عالم رساند.

وی افزود: اربعین در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی داشت و موجب تقویت و ماندگاری انقلاب اسلامی  و جهل زدایی شد لذا بعد جهانی اربعین حائز اهمیت است.

ایشان در پایان اشاره نمودند که شهرستان شوشتر درآینده نزدیک به همت خیرین و خانواده های شهدای معظم شوشتر کارگاه خواهد ساخت  ونیز یکصد دستگاه آبسردکن برای صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف ۵۰ دستگاه صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی مزین بنام خیرین و شهدای دارالمومنین شوشتر خواهد نمود.
همچنین  در این گردهمایی افتخار ساخت ۳۰۰ متر مربع از صحن حضرت زینب (س) محل جدید تل زینبیه به شهرستان شوشتر واگزار گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.