کد خبر : 13673
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 0:13
-

کنترل شدید مبادی ورودی شادگان

کنترل شدید مبادی ورودی شادگان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شادگان خبرداد: کنترل شدید مبادی ورودی شادگان رئیس مرکز بهداشت شهرستان شادگان گفت: مبادی ورودی شادگان به منظور بررسی مسافران به شهر توسط نیروهای مبارزه با بیماریها در دو قسمت ابتدایی شهر شادگان(قبل از میدان ابن سکیت) و دارخوین(منطقه آلبوبالد) تحت کنترل است. دکتر جلیلیان در گفتگو با خبرنگارمااظهار کرد: در

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شادگان خبرداد:

کنترل شدید مبادی ورودی شادگان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شادگان گفت: مبادی ورودی شادگان به منظور بررسی مسافران به شهر توسط نیروهای مبارزه با بیماریها در دو قسمت ابتدایی شهر شادگان(قبل از میدان ابن سکیت) و دارخوین(منطقه آلبوبالد) تحت کنترل است.
دکتر جلیلیان در گفتگو با خبرنگارمااظهار کرد: در این مبادی پرسنل مرکز بهداشت علاوه بر بررسی دمای بدن مسافران و رانندگان خودروهای ورودی به شهر، به آموزش نکات پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس می پردازند.
وی افزود: رعایت شستشوی منظم دستها، پرهیز از تردد در مناطق پرجمعیت و رعایت قرنطینه خانگی می تواند سبب قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.
رئیس مرکز بهداشت شادگان درپایان با توصیه خود به مردم شریف شادگان که در سایت salamat.gov.ir با ثبت خوداظهاری در خصوص کرونا ویروس اقدام کرده و یاریگر پرسنل بهداشت و درمان در راه شناسایی و انجام مداخلات بموقع به منظور پیشیگری از گسترش این بیماری باشند.
خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.