کد خبر : 15555
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 18:51
-

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان   فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، طی ۲۴ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی شهرستان های بهبهان ،اندیمشک و هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تشدید اقدامات انتظامی ۳ محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و همکاری ماموران شهرستان اندیمشک یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، که در بازرسی به عمل آمده مقدار ۹۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: در سومین عملیات، ماموران پلیس شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی یک دستگاه خودروی سواری را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع ۳ عملیات مقدار ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۳ دستگاه خودروی سواری توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

✅معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان✅

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.