کد خبر : 13727
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 18:08
-

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در هندیجان

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در هندیجان

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در هندیجان:   فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک به مقدار ۱۰۳ کیلوگرم در شهرستان هندیجان خبر داد. به گزارش خبرنگارما، سردار حیدر عباس زاده در این باره اظهارکرد : در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در هندیجان:

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک محموله مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک به مقدار ۱۰۳ کیلوگرم در شهرستان هندیجان خبر داد.
به گزارش خبرنگارما، سردار حیدر عباس زاده در این باره اظهارکرد : در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری رده همنام خود در شهرستان هندیجان محور تردد ۲ دستگاه خودروی وانت باری حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی مقدار ۹۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و ۵ کیلوگرم تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان درپایان گفت : در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.