کد خبر : 15543
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 8:00
-

کار ابتکاری گروه‌های جهادی در ‌روزهای گرم خوزستان / تعمیر کولر مردم مناطق محروم‌ + تصاویر

کار ابتکاری گروه‌های جهادی در ‌روزهای گرم خوزستان / تعمیر کولر مردم مناطق محروم‌ + تصاویر

در روزهای گرم کرونایی اهواز، بچه‌های مسجد جواد الائمه قرارگاه جهادی شهیدفرجوانی اهواز مانند برخی دیگر از گروه‌های جهادی، به منطقه محروم کوی مدرس اهواز رفته و در اقدامی زیبا و جالب اقدام به سرویس و تعمیر کولرهای مردم منطقه کردند. گرمای استان خوزستان به گونه ای است که در ماه های خرداد و تیر

در روزهای گرم کرونایی اهواز، بچه‌های مسجد جواد الائمه قرارگاه جهادی شهیدفرجوانی اهواز مانند برخی دیگر از گروه‌های جهادی، به منطقه محروم کوی مدرس اهواز رفته و در اقدامی زیبا و جالب اقدام به سرویس و تعمیر کولرهای مردم منطقه کردند.

گرمای استان خوزستان به گونه ای است که در ماه های خرداد و تیر تقریبا زندگی بدون کولر گازی بسیار دشوار خواهد بود، و به همین دلیل سالانه هزینه های زیادی بر دوش مردم برای تعمیر و سرویس کولرهای گازی که از وسایل پرهزینه زندگی هستند گذاشته می‌شود.

در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا که بسیازی از کسب و کار ضعیف شده اند و در روزهای گرم اهواز، بچه های مسجد جواد الائمه و قرارگاه جهادی شهیدفرجوانی ، به منطقه محروم کوی مدرس اهواز رفتند و در اقدامی زیبا و جالب اقدام به سرویس و تعمیر کولر های مردم منطقه کرده اند که کمک خیلی خوبی برای هرخانواده این منطقه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.