کد خبر : 11352
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 9:33
-

کارچاق کن های انتخاباتی باعث عدم حضور مردم در انتخابات پیش رو می شوند / برخورد های قانونی درمان قطعی این معضل / دلیل تخریب های این روزها علیه همایون یوسفی نماینده اهواز چیست؟

کارچاق کن های انتخاباتی باعث عدم حضور مردم در انتخابات پیش رو می شوند / برخورد های قانونی درمان قطعی این معضل / دلیل تخریب های این روزها علیه همایون یوسفی نماینده اهواز چیست؟

به زودی در نوشته های بعدی تنها قسمتی از سوابق این کارچاق کن ها و دلال های سیاسی انتخاباتی این روزها را برای شناخت بهتر آنها عنوان خواهیم کرد.

کارچاق کن های انتخاباتی باعث عدم حضور مردم در انتخابات پیش رو می شوند / برخورد های قانونی درمان قطعی این معضل / آماج تخریب ها این روزها علیه دکتر یوسفی نماینده اهواز به چه دلیل؟ / شناسنامه این افراد تخریب گر را باید مردم بدانند

 

 

📝به قلم : سعید رضایی

اندک اندک شهر ما آماده می شود تا یکبار دیگر در دوم اسفند و در فضای انتخابات پیش روی مشق دمکراسی کند و مردم اینبار می خواهند تخصص و علم را سنجاق کنند و فرهیختگان و دانشگاهیان اصلح را روانه مجلس کنند تا شاید از بهارستان مرکز،نوبهاری نصیب استان و شهرهایشان گردد.

در این بحبوحه انتخابات اهواز چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی اهواز شاهد آن هستیم که عده ای عوام با عنوان «کار چاق کن» شناخته شده‌اند،آدمهایی که با شناخت گذشته آنها کنایه همه جایی بودنشان وجه اشتراکات خالص آنها بوده و می توانیم خودمانی تر عرض کنیم که این دسته افراد چاپلوس نمایی هستند که با زیرکی و ترفندهایی خاص وارد گود های انتخاباتی می شوند.

بارزترین نمونه این افراد در فضاهای انتخابات خود به خود چهره می نمایانند و کنون نیز می بینیم که برای تخریب دکتر همایون یوسفی نماینده اهواز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با هر شیوه چرب ‌زبانی که در دروغ‌ پردازی و خوش ‌سخنی گوی سبقت را از همگان ربوده اند و با باندبازی های زشت و ناپسند خودشان نشر اکاذیب را در اولویت روزمره خودشان نهادینه کرده اند.

این دلالان انتخاباتی در آستانه‌ هر انتخابات با شناسایی نامزدهای انتخاباتی و با معلوماتی از پیش طراحی شده کاندیدای مخاطب را بزرگ و بزرگ ‌تر جلوه می دهند و درصدد تخریب کاندیدای دیگری بر ‌می آیند که ذهنیتشان در آنجا بی معنیست و قطعا این دلالان عملا روند یک انتخاب سالم و آزادانه را مخدوش کردند.

دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز،حمیدیه،باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان استان خوزستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که از روزهای شروع بکار مجلس با حضور در کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان مجلس با توجه به ضرورت این کمیسیون در ایران بهترین و برترین نقطه هدف را برای بهبود وضعیت درمان کشور و استان خوزستان انتخاب کردند و حال بعد از گذشت ۴ سال گزارش عملکرد ویژه ای از خود در پروژه های درمانی و بهداشت به ثبت رساندند.

همانگونه که در پاراگراف های قبلی گفته شد حال در این میان شاهد هستیم برخی از نااهلان همه هجمه ها را علیه ایشان به کار بردند تا ایشان را از حرکت باز دارند و دروغ ها و تخریب هایی به کار بستند که ما تقاضا داریم این کار چاق کن ها و دلال های سیاسی انتخاباتی توسط ستاد های خبری و نظارت های قانونی شناسایی شوند و با آنها بصورت قانونی برخورد شود.

لازم است بدانیم که چرا همیشه دکتر یوسفی در آماج تخریب ها قرار دارد؟چرا حتی بعد از تایید صلاحیت ایشان در مرحله اول بعد از ۴ سال خدمت صادقانه و عملکرد شایسته و علمی این هجمه ها هنوز ادامه دارند؟افرادی که این روزها تخریب می کنند دارای چه سوابقی هستند؟چرا تخریب ها منبع رسمی ندارند؟

به زودی در نوشته های بعدی تنها قسمتی از سوابق این کارچاق کن ها و دلال های سیاسی انتخاباتی این روزها را برای شناخت بهتر آنها عنوان خواهیم کرد.

《یا حق》

💠 سعید رضایی _ ۱۸ بهمن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.