کد خبر : 7016
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 8:09
-

چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان برگزار می‌شود

چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان برگزار می‌شود چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک به مدت چهار روز در نمایشگاه دائمی اهواز برپا و علاقه‌مندان به فناوری می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت

چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان برگزار می‌شود
چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک به مدت چهار روز در نمایشگاه دائمی اهواز برپا و علاقه‌مندان به فناوری می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک به مدت چهار روز در نمایشگاه دائمی اهواز برپا و علاقه‌مندان به فناوری می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.

بنا به گفته مسئولان برگزاری این نمایشگاه، تاکنون بالغ بر ۳۰ شرکت خصوصی، بیش از ۲۰ استارتاپ و بیش از ۳۰ ارگان دولتی در چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک نام‌نویسی کرده‌اند.

این دوره از نمایشگاه الکامپ خوزستان از ۹ آبان و تا ۱۲ آبان ماه برپا و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ در سالن‌های اختصاص داده شده در نمایشگاه دائمی اهواز حضور پیدا کنند.

بنا بر گفته رئیس نظام صنفی رایانه ای استان خوزستان در حاشیه این نمایشگاه از دو طرح شامل طرح «آموزش تا اشتغال» با حمایت استانداری خوزستان و هدف اشتغالزایی و طرح «ماهنامه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» با عنوان پویا تکنولوژی کارا رونمایی می‌شود.
صفائی از امضای چهار تفاهم‌نامه قطعی با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه شهید چمران، دانشگاه شهید بهشتی و بانک رسالت و دو تفاهم‌نامه در حال تکمیل با پارک علم و فناوری خوزستان و سازمان فنی و حرفه استان در این نمایشگاه خبرداد.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه از طرح ملی نوآفرین بامحوریت شش طرح حمایتی است رونمایی می‌شود، این طرح‌ها شامل «حمایت از شرکت ‌ای نوپا با تخصیص وام، ایجاد مراکز شتاب دهنده در مجموعه‌های مختلف»، «حمایت در زمینه ایجاد صندوق حمایت در راستای کسب و کارهای فناورانه»، «حمایت از پلتفرم‌های کسب و کار» و «حمایت از اصناف فعال در حوزه فناوری» هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.