کد خبر : 7583
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 7:54
-

پیکر پاک شهید محمد جوادی در اهواز تشییع شد

پیکر پاک شهید محمد جوادی در اهواز تشییع شد

پیکر پاک شهید محمد جوادی در اهواز تشییع شد پیکر پاک و مطهر شهید محمد جوادی از جانبازان دلیر عملیات بدر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در اهواز تشییع شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار

پیکر پاک شهید محمد جوادی در اهواز تشییع شد
پیکر پاک و مطهر شهید محمد جوادی از جانبازان دلیر عملیات بدر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در اهواز تشییع شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار اهواز پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به فیض شهادت نائل آمد.

آئین تشییع پیکر پاک و مطهر این جانباز دلیر که شهید محمد جوادی نام دارد با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و بسیجیان در اهواز برگزار شد.

این برنامه از منزل شهید واقع در اهواز، شهرک نفت، منازل ۱۰۰ واحدی ملی حفاری آغاز شد که دوستان، همسایگان و بستگان با این شهید والامقام وداع جانسوزی داشتند.

پس از آن پیکر شهید محمد جوادی به بهشت آباد اهواز انتقال یافت و در کنار دیگر شهیدان شهر در قطعه یک گلزار شهدا آرام گرفت.

شهید محمد جوادی از دلیرمردان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر رزمندگان اسلام به عنوان یک رزمنده بسیجی به جبهه اعزام شد و به نبرد با دشمنان پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در عملیات بیت المقدس حضور یافت و در آزادسازی خرمشهر سهیم بود.
جانباز شهید محمد جوادی به عنوان غواص و خط شکن گردان جعفر طیار لشکر هفت ولی عصر (عج) در عملیات بدر در اسفند ماه سال ۱۳۶۳ نیز شرکت کرد و مورد اصابت گلوله تیربار دشمن قرار گرفت و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

شهید محمد جوادی که از جانبازان ۷۰ درصد اهوازی است که بیش از این دوری یاران شهید را تاب نیاورد و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسین عسکری(ع) در روز چهارشنبه ۱۵ آبان ماه سال ۱۳۹۸ به جمع آنها پر کشید.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.