کد خبر : 15971
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 22:49
-

پیام تسلیت دکتر ورناصری به مناسبت شهادت مولا علی (ع) و شب های قدر

پیام تسلیت دکتر ورناصری به مناسبت شهادت مولا علی (ع) و شب های قدر

پیام تسلیت دکتر ورناصری به مناسبت شهادت مولا علی (ع) و شب های قدر بسم الله الرَحمن الرَحیم إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَهٍ مُبارَکَهٍ إِنَّا کُنَّا مُنْذِرِینَ. ماه پربرکت رمضان فرصت مغتنمی جهت کسب رحمت و برکات الهی وشبهای قدر یادآور خشوع وقطعیت عبودیّت در برابر قدرت مطلق پروردگار است. لیالی قدرمصادف است با شهادت امیرِخوبان

پیام تسلیت دکتر ورناصری به مناسبت شهادت مولا علی (ع) و شب های قدر

بسم الله الرَحمن الرَحیم

إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِی لَیْلَهٍ مُبارَکَهٍ إِنَّا کُنَّا مُنْذِرِینَ.

ماه پربرکت رمضان فرصت مغتنمی جهت کسب رحمت و برکات الهی وشبهای قدر یادآور خشوع وقطعیت عبودیّت در برابر قدرت مطلق پروردگار است.

لیالی قدرمصادف است با شهادت امیرِخوبان حضرت علی(ع) ولّی عادل و ظلم ستیزی که با بینشی تمدن ساز‌ و متعالی شاخصهای نوین مردمسالاریِ دینی،اخلاق مداری،کرامت انسانی، علم افزایی،حق محوری، تقویت همبستگی و روابط شفاف با مردم جهت تجلیِ عدالت اقتصادی را از خود به یادگار نهاد.

جایگاه مولا(ع) بعنوان پیشوای شایسته و خلیفه مقبولِ شیعه و سنی و رهبری که تبلوری از آرمان الهی ست آنچنان متمایز است که همچنان در گذر از تاریخ،حقجویان به سیره و سلوک وی تمسّک می جویند.

ضمن تسلیت شهادت جانفرسای خورشید فروزان امامت و ولایت، توفیق بهره مندی از عنایات الهی در شبهای قدر را برای ملت عزیز ایران بویژه مردم شریف منطقه مسئلت دارم امید که همه مسئولان در پرتو منشِ حکومت علوی با تطهیرجانها و تبرّی از اشتباهات،درخدمت به مردم توفیق روز افزون یابند.

دکتر علیرضا ورناصری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.