کد خبر : 5911
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 0:31
-

پیام تبریک مدیر اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک مدیر اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان به مناسبت هفته  نیروی انتظامی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان، محمد علی جلالی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان، محمد علی جلالی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.”مقام معظم رهبری”

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان، زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران سرافراز نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را خدمت همه سبزپوشان خدوم نیروهای انتظامی بویژه پرسنل زحمتکش و شجاع نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر می نمایم.

محمد علی جلالی

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.