کد خبر : 1629
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 0:27
-

پیام تبریک عبدالکریم آلبوغبیش مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر به مناسبت روز ملی اصناف

پیام تبریک عبدالکریم آلبوغبیش مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر به مناسبت روز ملی اصناف

بسم الله الرحمن الرحیم اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت ، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است. اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است ، سختی های مسیر


بسم الله الرحمن الرحیم

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت ، جایگاه ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است.
اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است ، سختی های مسیر انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بیشماری در کشور شده است و در واقع بنا به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، *اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی می باشند*.
در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند.
اصناف در ایران از اقشار مومن، متدین و پشتیبان ولایت فقیه هستند که با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد آنان را از کسبه کشورهای دیگر متمایز و متفاوت ساخته است.
از اینرو فرارسیدن اول تیر ماه روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف شهرستان بندرماهشهر تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به اسلام و مسلمین را مسئلت می نمایم.

*عبدالکریم آلبوغبیش*
*مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرماهشهر*
خبرنگار استان خوزستان :سیده نگین دیده بان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.