کد خبر : 17461
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 13:32
-

پیام تبریک شهردار شوشتر به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها

پیام تبریک شهردار شوشتر به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها

شهردار شوشتر طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر، متن پیام عباس اسکندری نیا بدین شرح است: نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی خوبی است تا ضمن قدردانی و تجلیل از

شهردار شوشتر طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر، متن پیام عباس اسکندری نیا بدین شرح است:

نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی خوبی است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

بی شک نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌کنند.

هر چه که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق این مهم نیز در گرو همکاری مردم در اولویت نخست و همکاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است چرا که یک رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه که این رابطه از استحکام و قوت بیشتری برخوردار باشد قطعا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.

 اینجانب فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه روز “شهرداری ها و دهیاری ها “ را به تمامی کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مدیریت شهری و روستایی به ویژه کارکنان و پرسنل زحمتکش شهرداری شوشتر تبریک عرض نموده و امیدوارم که در پرتو همکاری‌های متقابل، خدماتی در شان شهروندان در عرصه توسعه شهری ارائه شود. از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را آرزومندم.

عباس اسکندری نیا شهردار کهن شهر شوشتر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.