کد خبر : 14331
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 23:43
-

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت قائم (عج)

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت قائم (عج)

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت قائم (عج) پانزدهم شعبان خجسته سالروز ولادت انسان کامل ، وارث همه پیامبران الهی و مایه امان اهل زمین دوازدهمین گوهر تابناک آسمان امامت ، حضرت مهدی موعود (عج ) است . نیمه شعبان یادمانی از تمام نیکی هاست وروزگارانی

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت قائم (عج)

پانزدهم شعبان خجسته سالروز ولادت انسان کامل ، وارث همه پیامبران الهی و مایه امان اهل زمین دوازدهمین گوهر تابناک آسمان امامت ، حضرت مهدی موعود (عج ) است .
نیمه شعبان یادمانی از تمام نیکی هاست وروزگارانی را به خاطر می آورد که جان بشری از آلام و رنج های طولانی که از ظلم و بی عدالتی برخاسته است رهایی خواهد یافت و خداوند به واسطه مولود بزرگ آن روز ، مهدی موعود و امام منتظر (عج الله) زمین مرده به ستم را به آب حیات عدالت زنده خواهد ساخت .
امروز جهان بیشتر از هر زمان دیگری تشنه جلوه گری و تجلی معنویت و عدالت الهی بر زمین خاکی است و بشریت حکومت عدل الهی را بر سراسر گیتی بی صبرانه به انتظار نشسته است .
اینجانبان فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت ، ستاره سپهر ولایت ، عدل گستر گیتی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و عموم مردم متدین و ولایتمدار شهر مسجدسلیمان و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض کرده و از خداوند منان تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم .

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.