کد خبر : 17725
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 19:30
-

پیام تبریک حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات هندیجان

پیام تبریک حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات هندیجان

حجت الاسلام رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان طی پیامی فرارسیدن هفته ترویج عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مؤمن علی الخصوص شهرستان هندیجان، تبریک گفت.   متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم حجاب،فریضه ای الهی است که موجب حفظ عزت وکرامت زنان و صیانت از حریم

حجت الاسلام رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی هندیجان طی پیامی فرارسیدن هفته ترویج عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مؤمن علی الخصوص شهرستان هندیجان، تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجاب،فریضه ای الهی است که موجب حفظ عزت وکرامت زنان و صیانت از حریم و شخصیت انسانی و ارزشگذاری به مقام آنان می‌گردد. حجاب ارزشی است منطبق با طبیعت انسان که برای دستیابی به کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت و آرامش جامعه، محقق گردد.

عفاف و حجاب یکی از معیارهای اخلاق مندی جوامع اسلامی است و به عنوان یک شاخص مهم ،آینه تمام نمای اخلاقیات یک جامعه محسوب می شود.

اینجانب، فرارسیدن هفته ترویج عفاف و حجاب را به همه بانوان شریف و مؤمن، تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون همگان را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش در جهت ارتقاء کیفی آن در جامعه که سلامت رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم را تضمین می نماید، از درگاه ایزد منان، مسألت دارم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هندیجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.