کد خبر : 614
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 0:50
-

پرسنل خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان ۷ ماه حقوق نگرفته‌اند

پرسنل خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان ۷ ماه حقوق نگرفته‌اند

          پرسنل خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان ۷ ماه حقوق نگرفته‌اند یکی از کارگرهای پیمانکاری خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: از مهرماه ۹۷ تا سال جاری حقوق، عیدی و حتی لباس کار دریافت نکرده ایم و زمان کاری را فشرده تر کردند. به گزارش گزارشگر

 

 

 

 

 

پرسنل خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان ۷ ماه حقوق نگرفته‌اند

یکی از کارگرهای پیمانکاری خدمات بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: از مهرماه ۹۷ تا سال جاری حقوق، عیدی و حتی لباس کار دریافت نکرده ایم و زمان کاری را فشرده تر کردند.

به گزارش گزارشگر شبکه خبری خوزستان، وی ادامه داد: همه ما دانش آموز، دانشجو و بچه کوچک داریم، حتی بعضی از نیروهای خانم سرپرست خانوار هستند. با توجه به گرانی های اخیر و مشکلات اقتصادی جامعه حتی سوپر مارکت ها تا زمانی که حساب قبلی را صفر نکنیم با حساب دفتری به‌ ما جنس قرض نمی دهند.

این کارگر اظهار داشت: هفت ماه است حقوق نگرفته‌ایم و شرمنده خانواده هستیم، اما هنوز با به بهترین شکل ممکن کار و خدمت می کنیم.

پرسنل حراست بیمارستان ۲۲ بهمن که با تلاش شبانه روزی امنیت بیمارستان و اداره را فراهم می کنند هم وضعیت جالبی ندارند و ۵ ماه حقوق طلبکار هستند و نیروهای جایگزینی و روزمزد خدمات بعد از ۴ سال هنوز وضعیت استخدامشان مشخص نشده و هر روز نامه عدم ‌نیازشان را می زنند.

این ‌نیروها که از ترس از دست دادن کار شاکی نمی شوند و جرات اعتراض ندارند، شرایط اقتصادی بدی بر زندگی این‌ کارگرها ‌حکم‌ فرما شده است.

در انتها ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻭ ﮔﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﻭ ﺗﻮﺭﻡ ﺑه ﻮﺟﻮﺩ ﺁﻣﺪﻩ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮﯼ ﺗﺤﺖ ﻓﺸﺎﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺣﻘﻮﻕ ﮐﺎﺭﮔﺮﺍﻥ ﮐﻔﺎﻑ ﮔﺬﺭﺍﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﻭﺯﻣﺮﻩ ﺍﯾﻦ ﻗﺸﺮ ﺷﺮﯾﻒ ﻭ ﺯﺣﻤﺘﮑﺶ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﺪ، چه برسد به کارگری که هفت ماه حقوق نگرفته ﻭ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ ﻭ ﺗﺪﺍﺑﯿﺮ ﻻﺯﻡ ﺗﻮﺳﻂ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺯﯾﺮﺑﻂ ﺍﺳﺖ.

امید است پرسنل و ‌مدیران‌ زحمت‌کش بیمارستان ۲۲ بهمن‌ مسجدسلیمان مشکلات این کارگران‌ و نیروهای اداره را پیگیری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.