کد خبر : 19717
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 7:11
-

ویژه | آقای قالیباف ، حق مناطق جنگی رامهرمز و رامشیر فراموش نشود

ویژه | آقای قالیباف ، حق مناطق جنگی رامهرمز و رامشیر فراموش نشود

خوزستان ، ثروتمندترین استان ایران به لحاظ منابع فسیلی ، آبی ، کشاورزی و بسیاری از منابع حیاتی دیگر است که نقش مستقیم و بی چون و چرایی در چرخش اقتصاد کشور دارد.     متاسفانه ضعف مدیریت در این استان کاملا مشهود بوده و باعث شده است که این استان زرخیز و غنی، روزهای

خوزستان ، ثروتمندترین استان ایران به لحاظ منابع فسیلی ، آبی ، کشاورزی و بسیاری از منابع حیاتی دیگر است که نقش مستقیم و بی چون و چرایی در چرخش اقتصاد کشور دارد.

 

 

متاسفانه ضعف مدیریت در این استان کاملا مشهود بوده و باعث شده است که این استان زرخیز و غنی، روزهای خوبی را سپری نکند.

 

 

جناب آقای متینیان، فردا کلنگِ پالایشگاه ابوالفارس به زمین خواهد خورد. ما مردم رامهرمز و رامشیر با عینک خوشبینی به آن می نگریم و از پی گیری های جنابعالی سپاسگزاری می کنیم اما لازم می دانیم با جدیت به مساله بسیار مهم زیر توجه نمایید:

 

 

۱- از جنابعالی که سرباز جبهه و جنگ بودید انتظار میرود در مورد حقوق جنگی حوزه رامهرمز و رامشیر که بارها مورد حمله و اصابت موشک های رژیم بعثی عراق قرار گرفته است ورود کنید و حق ضایع شده کارمندان و کارگران را زنده کنید.

 

 

متاسفانه در طرح افزایش حقوق ۲۰ تا ۲۵ درصدی کارمندان مناطق جنگی به این شهرستان ها، اجحاف شده و این طرح را برای این دو شهرستان لحاظ نکرده اند، حال که فردا در کنار همرزم خود قرار میگیرید از جناب قالیباف بخواهید به موضوع مهم که جزو حق الناس است میباشد ورود کرده و مطالبه جدی کارمندان دو شهرستان را در دستور کار خود قرار دهید.

 

 

اسناد و مدارک مربوطه را که قبلا جهت رسیدگی به شما رسید با ایشان درمیان بگذارید و قول مساعد ایشان را برای عملیاتی شدن احکام کارمندان بگیرید.

 

 

۲-موضوع دوم که همچون استخوانی لای زخم باقی مانده است، تامین آب شرب رامهرمز از رودخانه رودزرد، کائد رفیع  و مشکلات آب رامشیر و روستاهای رامشیر است که کارهای مقدماتی و پیشرفت فیزیکی آن از دوره مجلسی   دکتر شمس الله بهمئی آغاز شده بود و این پروژه مهم در دوران نمایندگی جناب محمدیان حتی یک متر هم پیشرفت فیزیکی نداشته است‌.

 

 

حال بهترین زمان برای گرفتن اعتبار است، که برای همیشه آن را به سرانجام رسانده و این مشکل که باعث مهاجرت بسیاری از مردم از این شهر شده است را حل نمایید.

 

 

۳_ موضوع دیگری که به واقع اصلی ترین دلیل عقب ماندگی هر دو شهرستان رامهرمز و علی الخصوص رامشیر است مسئله موقوفه بودن قسمت هایی از این دو شهرستان است.

 

 

مسئله ای که آنچنان لاینحل نیست و مدارک و شواهد موجود در دست برخی شهروندان خلاف ادعای اداره اوقاف مبنی بر موقوفه بودن زمین های مورد اشاره را ثابت میکند.

 

 

مردم این دیار مظلوم سفر دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی به خوزستان و شهرستان های رامهرمز و رامشیر را به فال نیک گرفته و هر چه زودتر اثرات مثبت آن را در زندگی مردم و آبادانی شهرستانهای تاریخی رامهرمز و رامشیر مشاهده نماییم و امیدوار هستیم سفر اقای قالیباف تبلیغاتی سیاسی نباشد.

 

منبع : خابران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.