کد خبر : 19978
تاریخ انتشار : جمعه 14 شهریور 1399 - 18:11
-

وزیر نفت به آبادان بیاید و وضعیت مردم و تیم نفت را از نزدیک ببیند

وزیر نفت به آبادان بیاید و وضعیت مردم و تیم نفت را از نزدیک ببیند

به گزارش شبکه خبری خوزستان: امیر شریفی نسب مربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط زردپوشان آبادانی اظهار داشت: واقعا حیف است که هیچ‌کس به فکر این تیم نیست، صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است که با وجود مشکلات زیادی که در این شهر وجود دارد، دلخوش به این هستند

به گزارش شبکه خبری خوزستان:

امیر شریفی نسب مربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط زردپوشان آبادانی اظهار داشت: واقعا حیف است که هیچ‌کس به فکر این تیم نیست، صنعت نفت تنها دلخوشی مردم آبادان است که با وجود مشکلات زیادی که در این شهر وجود دارد، دلخوش به این هستند که هوادار صنعت نفت هستند.

وی ادامه داد: هواداران در کوچه و خیابان وقتی ما را می‌بینند، پیگیر وضعیت صنعت نفت هستند. این تیم تنها در آبادان هوادار ندارد بلکه از شیراز، تهران و … حتی خارج از کشور منتظر هستند تا هرچه زودتر صنعت نفت از از این بلاتکلیفی خلاص شود. این تیم تنها متعلق به آبادان نیست. ما وقتی مردم را می‌بینیم، نمی‌دانیم به آنها چه بگوییم. مردم این شهر در دفاع مقدس از مرزهای ایران دفاع کردند و الان ما باید به فکر آنها باشیم و باعث خوشحالی‌شان شویم.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: تیم ما در فصل گذشته بهترین نتایج تاریخ خود را در لیگ برتر کسب کرد. صنعت نفت در فصل گذشته ۱۲ میلیارد هزینه کرد و با تیمی مثل سپاهان که ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده بود، اختلاف کمی داشت و اگر برخی اتفاقات و حواشی برای تیم ما پیش نمی‌آمد، می‌توانستیم سهمیه آسیا را هم کسب کنیم. حیف است که بهترین تیم تاریخ صنعت نفت به این راحتی از هم بپاشد. یک ماه دیگر فصل آینده می‌خواهد شروع شود و هنوز تکلیف این تیم مشخص نیست. بازیکنان چون این تیم را دوست دارند منتظرند ببیند وضعیت باشگاه چگونه خواهد بود. آنها هم حق دارند نگران شرایط خودشان باشند.

شریفی‌نسب با بیان اینکه صنعت نفت فصل گذشته حتی برای تامین آب معدنی هم بدهکار بود، خاطرنشان کرد: وقتی برای فعالیت به صنعت نفت آمدم، مدیرعامل باشگاه آقای عیسی‌زاده به من گفت که هیچ پولی نداریم و من فقط به خاطر عشق و علاقه‌ای که به صنعت نفت و مردم آبادان داشتم، می‌خواستم به این تیم کمک کنم. من و بهنام سراج و سایر اعضای کادر فنی به خاطر خودمان صحبت نمی‌کنیم و واقعا به دنبال حل مشکلات صنعت نفت هستیم. مردم آبادان تنها دلخوشی‌شان این تیم است و ما نباید مشکلات آنها را زیاد کنیم.

وی در خصوص استعفای مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره تصریح کرد: تا به امروز کسی در این باره صحبتی نکرده و هیچ چیزی مشخص نیست. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره وقتی دیدند که کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و کسی از این باشگاه حمایت نمی‌کند، تصمیم به استعفا گرفتند. عیسی‌زاده واقعا تا امروز با دست خالی این تیم را حفظ کرد. من به عنوان یک طرفدار صنعت نفت امیدوارم که شرایط این تیم خوب شود و مردم آبادان شاد شوند.

مربی فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حضور آقای قالیباف و نماینده‌های خوزستان در این استان را به فال نیک می‌گیرم. نماینده‌های خوزستان در مجلس پیگیر وضعیت صنعت نفت هستند و من امیدوارم که با پیگیری‌های این عزیزان بتوانیم صنعت نفت را به روزهای خوبش برگردانیم. همانطور که رئیس مجلس با حضور در خوزستان و آبادان متوجه شدند که این استان و شهر چه شرایط و کمبودهایی دارد. از آقای زنگنه وزیر نفت هم خواهش می‌کنم که به آبادان بیاید و از نزدیک شرایط صنعت نفت را ببیند. ممکن است در آن صورت تصمیم دیگری بگیرد و نگاه بهتری به تیم‌های نفتی داشته باشد. وزارت نفت اگر تصمیم بر عدم حمایت از تیم‌های نفتی دارد، حداقل یک راهکاری برای ادامه فعالیت این تیم‌ها ارائه کند، نه اینکه به یک‌باره دست از حمایت بردارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.