کد خبر : 8644
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398 - 16:12
-

واگویه | مدیریت خاموش توزیع نیروی برق و چراغ های روشن در روز در سطح معابر مسجدسلیمان + تصاویر

واگویه | مدیریت خاموش توزیع نیروی برق و چراغ های روشن در  روز در سطح معابر مسجدسلیمان + تصاویر

تبلیغات صورت گرفته از سوی طیف نزدیک به نماینده مبنی بر اختصاص ۵ میلیارد تومان بابت روشنایی معابر صرفا تبلیغات برای انتخابات می باشد. با توجه به وضعیت وخیم در حوزه برق در بخش روشنایی جا دارد مقامات مربوطه در این حوزه از جمله مدیریت توزیع نیروی برق خوزستان ، مدیریت توزیع برق مسجدسلیمان و همچنین نماینده محترم جهت تنویر افکار عمومی مردم فهیم مسجدسلیمان پاسخگوی عملکرد خود در این خصوص باشند.

۱.بی شک یکی از سرمایه های مهم ملی انرژی برق بوده که با هزینه های بسیار گزافی تولید و منتقل و توزیع می شود و زیاده روی در مصرف آن نه تنها ضرر های هنگفتی بر بیت المال وارد می کند بلکه باعث محروم ماندن بخشی از مردم از آن می گردند.

در روایات نیز از اسراف نهی شده است.امام علی علیه السلام فرمود:

کلَّ مَا زَادَ عَلی الاقتِصادَ اسراف
آنچه بیش از میانه روی باشد اسراف است

۲.آن روزها در دهه هفتاد شخصیت کارتونی بابا برقی’ با شعار’ هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش’
در صفحات نمایشگر ما ظاهر شد به کودکان دیروزمان که جوانان امروز هستند به شکل بسیار وسیع و تاثیرگذار یاد می دادیم که می بایست در مصرف بهینه برق اقدامات جدی صورت دهیم.تاثیرات این شخصیت کارتونی بقدری بود که باعث فرهنگ سازی مناسبی در حوزه روشنایی گردید هر چند بنظر می رسد برخی افراد نیز چنین شخصیت کارتونی و شعاری را یا ندیده یا فراموش کرده اند. حکایت،حکایت این روزهای تیرهای روشن برق در روشنایی روز خیابان مسجدسلیمان می باشد.
۳.این روزها تبلیغات وسیعی توسط بخشی از حامیان نماینده محترم مبنی بر اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار بابت روشنایی معابر در شهرستان صورت گرفته است.سوالی که پیش می آید این است آیا نماینده محترم که وقت مناسبی را در حوزه انتخابیه خود می گذراند، سری به خیابان های شهرستان هم می زند؟!بیش از یک سال است خیابان های اصلی ۸ بنگله،۴بیشه و… در روز دارای روشنایی هستند که این موضوع از چند جهت قابل بررسی می باشد؛
۳.۱.متولی دادن روشنایی و توسعه آن در هر شهرستان مدیریت توزیع نیروی برق می باشد که بخشی از وظایف ذاتی این مدیریت رسیدگی به چنین موضوعاتی است ولی گویا مدیریت توزیع برق مسجدسلیمان در روشنایی تیربرق های معابر مسجدسلیمان خاموش مانده است.چگونه ممکن است بیش از یکسال چراغهای فراوانی در روز روشن بمانند ولی هیچ اقدامی جهت تعمیر یا تعویض آنها صورت نگیرد.
۳.۲.روشنایی مداوم چراغ ها بصورت شبانه روز نه تنها باعث ایجاد هزینه های فراوانی بر بیت المال می گردد بلکه عمر مفید این چراغ ها را نیز کاهش می دهد.
۳.۳.تبلیغات صورت گرفته از سوی طیف نزدیک به نماینده مبنی بر اختصاص ۵ میلیارد تومان بابت روشنایی معابر صرفا تبلیغات برای انتخابات می باشد. با توجه به وضعیت وخیم در حوزه برق در بخش روشنایی جا دارد مقامات مربوطه در این حوزه از جمله مدیریت توزیع نیروی برق خوزستان ، مدیریت توزیع برق مسجدسلیمان و همچنین نماینده محترم جهت تنویر افکار عمومی مردم فهیم مسجدسلیمان پاسخگوی عملکرد خود در این خصوص باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.