کد خبر : 6195
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 12:19
-

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مرزهای خوزستان بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مرزهای خوزستان بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مرزهای خوزستان بازدید کرد نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت عصر امروز از گذرگاه مرزی چذابه و مرز بین المللی شلمچه بازدید کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مرزهای خوزستان بازدید کرد
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت عصر امروز از گذرگاه مرزی چذابه و مرز بین المللی شلمچه بازدید کرد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت‌ به همراه مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از مرزهای خوزستان و گذرگاه های زائران اربعین حسینی بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت از خروجی پایانه مرزی شلمچه و چذابه و بخش های مختلف این پایانه مرزی بازدید کرد و درگفت و گو با مسئولان، کادر اجرایی و زائرانی که درحال عبور از این گذرگاه برای ورود به خاک عراق بودند در جریان امکانات فراهم شده و وضعیت زائران اربعین حسینی و خدمت رسانی به آنها قرار گرفت.
واب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین از تعدادی از مواکب مردمی از جمله موکب شهدای منا که به همت کارگزاران حج وزیارت استان خوزستان دراطراف پایانه مرزی چذابه برپا شده است، بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در سفر به خوزستان از پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر نیز بازدید کرد.

به گزارش تسنیم،شلمچه و چذابه ۲ کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند و دراین ایام چذابه روزانه پذیرای حدود ۲۰ هزار زائرحسینی است که با عبور از این گذرگاه راهی عتبات عالیات می شوند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.