کد خبر : 10449
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 - 9:38
-

نخستین گردهمایی موسسات مردمی فعال در حوزه خانواده برگزار شد + تصویر

نخستین گردهمایی موسسات مردمی فعال در حوزه خانواده برگزار شد + تصویر

نخستین گردهمایی موسسات مردمی فعال در حوزه خانواده برگزار شد + تصویر اولین گردهمایی موسسات مردمی فعال در حوزه خانواده با حضور بیش از هفتاد مجموعه فعال این حوزه با هدف ایجاد شبکه فعالان خانواده در اهواز برگزار شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، در این گردهمایی دکتر سید علی

نخستین گردهمایی موسسات مردمی فعال در حوزه خانواده برگزار شد + تصویر
اولین گردهمایی موسسات مردمی فعال در حوزه خانواده با حضور بیش از هفتاد مجموعه فعال این حوزه با هدف ایجاد شبکه فعالان خانواده در اهواز برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، در این گردهمایی دکتر سید علی مرعشی عضو هیات علمی دانشگاه به صورت تخصصی در این رابطه به سخنرانی پرداخت.

همچنین سید امیر میرعلایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و حجت الاسلام حبیب پور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خوزستان از دیگر سخنرانان این همایش بودند.
محمد شهباز دبیر استانی بنیاد خانواده ایرانی اظهار داشت: این همایش جهت ایجاد شبکه فعالان خانواده برگزار شد و در برنامه های آتی جلسات به صورت تخصصی و با تشکیل کمیته های مشاوره،آموزش،خدمات و خیریه برگزار خواهد شد.به گزارش تسنیم،در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تولیدات فرهنگی مجموعه های مردمی برپاشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.