کد خبر : 11444
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 بهمن 1398 - 0:15
-

مهسا سادات همچنان در کماست / علت حادثه تصادف / مقصران شهرداری و راننده خاطی + تصاویر

مهسا سادات همچنان در کماست / علت حادثه تصادف / مقصران شهرداری و راننده خاطی + تصاویر

با کمال تاسف جوانان خام که برخی حتی به سن قانونی هم نرسیده اند سوار ماشین های مدل بالا شده و با سرعت بالغ بر ۱۳۰کیلومتر در چنین خیابانهایی حرکات نمایشی در آورده و در صورت هر گونه ایجاد حادثه ایی ، بیمه را به رخ دیگران می کشانند.

 

دختر۱۳ساله ایی که بر اثر بی احتیاطی راننده دچار ضربه مغزی شده با گذشت ۱۶۲روز همچنان در کما بسر میبرد

به گزارش شبکه خبری خوزستان مهسا سادات دختر ۱۳ساله بر اثر بی احتیاطی رانندگی جوان ۱۹ساله، دچار ضربه مغزی شده و با گذشت ۵ماه و دوازده روز هنوز در بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر کرج بستری می باشد.

سیدغلامرضا پدر مهسا در این باره گفت: متاسفانه دخترم قربانی بی تدبیری و بی کفایتی شهرداری منطقه یک فردیس کرج شد چرا که ساختمان و ملکی واقع در فلکه پنجم فردیس بلوار بیات، بلوار ۴۴متری امام خمینی روبروی هایپرمی، برج دوقلو تمام مسیر پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری را چندین سال است که بسته و شهرداری هیچگونه اعمال قانونی در این زمینه انجام نداده بود و سبب میشد که عابرین پیاده مسیر خود را از کنار جدول انتخاب کنند و فرزندم مهسا دقیقا در نقطه بسته شدن محل عابر پیاده تصادف کرد .

 

 

این در حالیست که دو روز پس از حادثه تصادف، شهرداری نسبت به باز کردن مسیر عابر پیاده اقدام کرد تا در این زمینه تقصیری گردن او نباشد.

در واقع شهرداری بابت این ملک و ساختمان سازی سه مورد اساسی ساخت طبقه منفی بیش از حد، پیشروی به سوی خیابان دوازده متری،بسته شدن راه عابرپیاده و مخصوص دوچرخه سوار را نادیده گرفته است.

پدر مصدوم افزود : با کمال تاسف جوانان خام که برخی حتی به سن قانونی هم نرسیده اند سوار ماشین های مدل بالا شده و با سرعت بالغ بر ۱۳۰کیلومتر در چنین خیابانهایی حرکات نمایشی در آورده و در صورت هر گونه ایجاد حادثه ایی ، بیمه را به رخ دیگران میکشانند.

جوانی که دخترم را زیر گرفت پس از حادثه متواری شد اما از سوی اهالی منطقه شناسایی شد.

 

 

 

پدر مهسا گفت: متاسفانه با گذشت۱۶۲ روز از حادثه دختر ۱۳ساله ام هنوز در کما بسر میبرد و این قضیه بر روحیه خانواده تاثیر روانی گذاشته است.

ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل بیمارستان امام حسین(ع) محمد شهر، شکایتی علیه شهرداری منطقه ۱ فردیس کرج تقدیم کردم چرا که قطعا ایشان در این حادثه مقصر هستند و چه بسا شاید برای دیگران چنین اتفاقی خواهد افتاد.

 

 

 

 

آدرس و شماره تلفن پدر مهسا سادات: کرج فردیس بلوار ۴۴متری امام خمینی خیابان ایثارگران کوچه دوم سمت راست ساختمان سارینا واحد ۳
شماره تلفن: ۰۹۳۵۱۵۶۰۴۷۸

نبی نیسی/ شبکه خبری خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.