کد خبر : 20274
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 15:59
-

مهاجم نفت مسجدسلیمان: مزد زحمات مان را ندادند و این رفتار حرفه ای نبود / به زودی تیم جدیدم را معرفی خواهم کرد

مهاجم نفت مسجدسلیمان: مزد زحمات مان را ندادند و این رفتار حرفه ای نبود / به زودی تیم جدیدم را معرفی خواهم کرد

مزد زحمات ما در نفت این نبود که مسئولان تیم دادند ، به ما چکی دادند که ۲۰ درصد از قراردادهایمان بود اما این چک نقد نشد و حالا هم وعده می‌دهند که اگر قراردادتان را تمدید کنید پول پارسال را می‌پردازیم ؛ من فکر می‌کنم این رفتارها صحیح نبود و واقعا همه اعضای تیم گلایه مند هستند.

عماد میرجوان در گفت وگو با خبرنگار “شبکه خبری خوزستان ” درباره لیگ نوزدهم و روزهایی که با نفت مسجدسلیمان سپری کرد، اظهار داشت: واقعیت این است که از نظر فوتبالی فصل خوبی داشتیم. ما با تیمی که هرساله در کورس سقوط به دسته اول بود توانستیم رتبه تک رقمی به دست آوریم و بهترین جایگاه تاریخ خود را کسب کنیم. از سوی دیگر برای اولین بار نفت را به نیمه نهایی جام حذفی بردیم و این مساله جز با درایت کادرفنی و در راس آن آقای تارتار و زحمات بازیکنان حاصل نمی‌شد.

وی ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم مردم عزیز و خونگرم مسجدسلیمان را با نتایج مان خوشحال کنیم اما واقعا گلایه های زیادی از مسئولان داریم. ما هر کاری از دستمان برآمد برای این تیم انجام دادیم، در حالی که مشکلات مالی و سخت افزاری بسیار زیادی داشتیم و حتی شرایط عادی برای برگزاری تمرینات نیز نداشتیم. با این حال هرگز کم نگذاشتیم و با قدرت کارمان را دنبال کردیم. ما بارها روی قول مسئولان نفت حساب کردیم و حالا که فصل تمام شده نیز همه ما درصدهای بالایی از قراردادهایمان را طلبکاریم و نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم.

مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: مزد زحمات ما در نفت این نبود که مسئولان تیم دادند ، به ما چکی دادند که ۲۰ درصد از قراردادهایمان بود اما این چک نقد نشد و حالا هم وعده می‌دهند که اگر قراردادتان را تمدید کنید پول پارسال را می‌پردازیم ؛ من فکر می‌کنم این رفتارها صحیح نبود و واقعا همه اعضای تیم گلایه مند هستند.

میرجوان درباره آینده خودش بیان کرد:‌من از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی گرفتم. امروز به تهران سفر کردم تا با نمایندگان این تیم مذاکراتم را شروع کنم و به زودی تیم جدیدم را معرفی خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.