کد خبر : 6916
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 7:52
-

مسائل اقتصادی اولویت نظام مقدس اسلامی است

مسائل اقتصادی اولویت نظام مقدس اسلامی است

مسائل اقتصادی اولویت نظام مقدس اسلامی است نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باتوجه به اینکه اولویت الان نظام مسائل اقتصادی است، رسالت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار سنگین‌تر است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار مدیرکل تعاون، کار و

مسائل اقتصادی اولویت نظام مقدس اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باتوجه به اینکه اولویت الان نظام مسائل اقتصادی است، رسالت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار سنگین‌تر است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار داشت: کارها در نظام مقدس اسلامی باید براساس اولویت‌ها پیش بروند.

وی بیان کرد: اولین اولویت نظام مقدس اسلامی فرهنگ است که در صورت اصلاح شدن آن، اصلاح بسیاری از مسائل کشور را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اقتصاد به عنوان دیگر اولویت نظام مقدس اسلامی، ادامه داد: باتوجه به اینکه اولویت الان نظام مسائل اقتصادی است، رسالت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار سنگین‌تر است. براساس شعار سال مبنی بر رونق تولید در پایان سال جاری باید حرفی برای گفتن داشته باشیم که‌ در این زمینه چه اقداماتی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اولویت‌سنجی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: آیا اولویت در این مجموعه بنگاه‌های زودبازده و کوچک است چراکه این بنگاه‌ها در صورت کار کارشناسی می‌توانند کشور را بسیار سریع فعال و به اشتغال جوانان کمک کنند یا اولویت در طرح‌های بزرگی و یا تلفیقی از هر دو مورد است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: بنا است که در یکی از مناطق از جمله ملاشیه، عین دو یا مشعلی در آینده نزدیک ورود جدی داشته باشیم و همه ظرفیت‌ها را در این مناطق محروم به کار ببریم تا الگوسازی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که براساس این طرح دستگاه‌های مختلف در زمینه‌هایی نظیر فرهنگی، اشتغال و دیگر مسائل نقش‌هایی برعهده دارند، ادامه داد: اگر بتوان در ابعاد مختلف این نقاط حاشیه شهر فعالیت داشت، با الگوگیری از آن می‌توان برای سایر نقاط نیز اجرایی کرد.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.