کد خبر : 17391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1399 - 3:29
-

مربیان به شکل مجازی بر تمرینات خانگی پینگ‌پنگ کاران خوزستانی نظارت دارند

مربیان به شکل مجازی بر تمرینات خانگی پینگ‌پنگ کاران خوزستانی نظارت دارند

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خوزستان گفت: سالن‌های ورزشی پینگ‌پنگ به دلیل کرونا بسته است و مربیان از طریق فضای مجازی بر تمرینات خانگی ورزشکاران نظارت دارند. منصور میرزایی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی همه سالن‌ها تعطیل هستند. مسابقات و تمرینات نیز صورت نگرفته و تمرینات ورزشکاران به شکل خانگی انجام می‌گیرد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خوزستان گفت: سالن‌های ورزشی پینگ‌پنگ به دلیل کرونا بسته است و مربیان از طریق فضای مجازی بر تمرینات خانگی ورزشکاران نظارت دارند.

منصور میرزایی اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی همه سالن‌ها تعطیل هستند. مسابقات و تمرینات نیز صورت نگرفته و تمرینات ورزشکاران به شکل خانگی انجام می‌گیرد.

وی افزود: بیماری کرونا برنامه‌های ورزشی سال ۹۹ را به تعویق انداخته ولی برای تداوم جریان پینگ‌پنگ اردوهای هفتگی در رده‎های سنی پایه و بزرگسالان و مسابقات باشگاهی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خوزستان درباره فعالیت ورزشی ورزشکاران در شرایط کرونا اظهار داشت: تمرینات خانگی ورزشکاران از طریق فضای مجازی و با نظارت مربیان صورت می‌گیرد. مربیان به طور منظم بر تمرینات نظارت دارند.

وی درباره نگاه فدراسیون کشور به پینگ‌پنگ این استان گفت: ریاست فدراسیون کشور شناخت خوبی از پینگ‌پنگ خوزستان دارد. این شناخت سبب شده مجموعه فدراسیون کشور با نگاه مثبتی از این ورزش در خوزستان حمایت کنند.

میرزایی در پایان با اشاره به مشکلات این هیئت تصریح کرد: این ورزش به شدت با مشکلات مالی روبه‌رو است. درصدد هستیم که اسپانسرهایی را در این مدت که کرونا است، برای حمایت از این ورزش فعال کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.