کد خبر : 17494
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 تیر 1399 - 15:09
-

مراسم تکریم و معارفه رؤساى اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حمیدیه، برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رؤساى اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حمیدیه، برگزار شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان در اهواز، مراسم تکریم و معارفه رؤساى اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حمیدیه، پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان شهرستان برگزار شد.   در این مراسم که با حضور حجت الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامى استان خوزستان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام حسن

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان در اهواز، مراسم تکریم و معارفه رؤساى اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حمیدیه، پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامى استان خوزستان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام حسن حیدری، رییس پیشین تبلیغات اسلامی تقدیر و حجت الاسلام جعفر بالدی، به عنوان رییس تبلیغات اسلامی شهرستان حمیدیه معرفی شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در این مراسم با بیان اینکه سازمان، پنج برنامه با دو رویکرد و یک بستر را در سال جاری دنبال می‌کند، اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی تقویت مساجد شهری و روستایی و هیأت‌های مذهبی در طول سال، توجه ویژه به بانوان فعال در عرصه فرهنگ، مقابله با نحله‌های انحرافی و طرح قرآنی نور الثقلین را پنج برنامه اصلی سال جاری قرار داده است.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه برنامه‌ها باید با رویکرد رسانه و فضای مجازی و شبکه سازی بر بستر مردم پیگیری شود، گفت: هرگاه به مردم تکیه کردیم بهترین کار‌های فرهنگی را داشتیم.

 

حجت الاسلام نبی زاده بیان داشت: سعی ما در گام دوم تبلیغ جوان گرایی است که از موفق‌ترین اقدامات، انتصاب جوانان موفق در ادارات شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه و آقاجری است.

 

حجت الاسلام بالدی ریاست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  حمیدیه نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد اداره کل تبلیغات اسلامی استان به خویش فرمود:

بنده بعنوان یک طلبه, خدمت کردن به مردم را وظیفه ذاتی خود میدانم  و هر نهاد و شخص حقیقی یا حقوقی که خالصانه به مردم خدمت کند, ما خود را سرباز آن نهاد میدانیم تا به خدمت کردن به مردم رونق ببخشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.