کد خبر : 20091
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 16:00
-

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان: اخلاص و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی از ویژگی‌های شاخص مراسم محرم بود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان: اخلاص و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی از ویژگی‌های شاخص مراسم محرم بود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان: اخلاص و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی از ویژگی‌های شاخص مراسم محرم بود حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: اخلاص و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی از ویژگی‌های شاخص در برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم امسال بود. به گزارش شبکه خبری خوزستان، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان دزفول و فعالان فرهنگی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:
اخلاص و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی از ویژگی‌های شاخص مراسم محرم بود
حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: اخلاص و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی از ویژگی‌های شاخص در برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم امسال بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان دزفول و فعالان فرهنگی از زحمات آنها در برپایی مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در ایام کرونا با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی تقدیر کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان اظهار کرد: همدلی مسئولان و مردم در برگزاری این مراسم‌ها طبق ضوابط قابل تحسین و قدردانی است و قطعا عزاداری در چنین شرایطی با حضور پرشور مردم و همکاری مدیران نشان از دلدادگی عزاداران به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) است.

وی اضافه کرد: اخلاص و استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی شهرستان از ویژگی‌های شاخص در برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم امسال بود.

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» نیز در این دیدار تصریح کرد: مردم دزفول مانند همیشه در ابراز ارادت به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند و بچه‌های مساجد و هیئات مدهبی خودجوش و آتش به اختیار با تمام توان در برپایی مجالس طبق شرایط خاص کرونا کوشیدند و خوشبختانه موفق عمل کردند.
امام جمعه دزفول از همه کسانی که در این مراسم‌ها تلاش و فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: این مردم با بصیرت خود بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را ناامید کردند.
همچنین «علی فرهمندپور» با اشاره به اینکه همدلی و اتحاد مردم و مسئولان در ماه محرم سبب ناامیدی دشمنان انقلاب شد عنوان کرد: مجالس عزاداری دزفول و روستاهای این شهرستان با کیفیت برگزار و چند بار از شبکه ملی و استانی به صورت زنده پخش شد.
فرماندار دزفول یاد آور شد: این مراسم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشت که از همه فعالان فرهنگی و مساجد تقدیر و تشکر می‌کنم.
در پایان این مراسم از فعالان فرهنگی مراسم‌های عزاداری ماه محرم تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.