کد خبر : 20050
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 13:17
-

مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود

مدارس خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می‌شود

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛ کوروش مودت اظهار داشت: در جلسات مربوطه در سطح ملی با لحاظ کلیه شرایط و وضعیت استان های مختلف، بر شروع فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور تاکید شد. وی افزود: دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های مربوط به بازگشایی مدارس تهیه و در جلسات مختلف با مدیران، آموزش

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

کوروش مودت اظهار داشت: در جلسات مربوطه در سطح ملی با لحاظ کلیه شرایط و وضعیت استان های مختلف، بر شروع فعالیت مدارس از ۱۵ شهریور تاکید شد.

وی افزود: دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های مربوط به بازگشایی مدارس تهیه و در جلسات مختلف با مدیران، آموزش داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص اختلاف نظرها بین مسئولین استانی در موضوع بازگشایی مدارس بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش عضوی از ستاد کرونا است و سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی را جزو اولویت های خود می داند، ولی با توجه به این‌که در پروژه بازگشایی مدارس نظر ستاد ملی کرونا ملاک اقدام است.

وی بیان داشت: لازم است اعضای ستاد استانی کرونا نظرات تخصصی و وضعیت استان را به ستاد ملی اعلام کرده تا به تصویب رسیده و از طریق وزارت آ.پ به ما ابلاغ شود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط مدارس و کلاس های درس گفت: مدارس بصورت شیفت بندی و زوج و فرد فعالیت خواهند داشت و مدت زمان کلاس ها نیز بسته به مقطع تحصیلی نهایتا تا ۳۵ دقیقه می‌شود.

کورش مودت در خصوص تهیه ملزومات بهداشتی برای ضدعفونی مدارس تصریح کرد: با اعتبار ۶۷ میلیارد ریالی که از سوی وزارت وزارت تامین شد، مواد ضدعفونی مورد نیاز مدارس تامین و در اختیار نواحی قرار گرفت.

وی در خصوص شیوه حضور دانش آموزان در شرایط کرونایی نیز ادامه داد: آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان دستورالعملهای ویژه را طراحی و تدوین کرده و بر اساس نظر ستاد ملی کرونا در هر شهری ما با وضعیت اعلام شده توسط ستاد ملی شیوه نامه مربوطه را ابلاغ و عملیاتی شد.

مودت با بیان تجربه آموزش و پرورش در برگزاری کنکور و امتحانات نهایی اعلام کرد: والدین عزیز شریک راهبردی ما در نظام آموزشی هستند و خادمین مردم در آموزش و پرورش خوزستان تمام توان خود را برای ایجاد محیط ایمن و بهداشتی بمنظور تحصیل دانش آموزان بکار خواهند بست.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.