کد خبر : 20041
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 13:03
-

مدارس بهبهان از امروز آغاز به کار می‌کنند/ برنامه‌ریزی برای سه وضعیت انجام شده است

مدارس بهبهان از امروز آغاز به کار می‌کنند/ برنامه‌ریزی برای سه وضعیت انجام شده است

استان‌ها_مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: برای سه وضعیت قرمز، زرد و سفید کرونا برنامه‌ریزی کاملی انجام داده‌ایم و برنامه جامعی برای هر ۳ وضعیت داریم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

اظهار داشت: آموزش و پرورش بهبهان تابع و مجری تصمیمات وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی مقابله با کروناست هر آنچه این ستاد ابلاغ کند ما آمادگی کامل اجرای آن را داریم.

وی افزود: آموزش و پرورش بهبهان برای سه وضعیت قرمز، زرد و سفید کرونا برنامه ریزی کاملی انجام داده است و با سابقه و تجربه‌ای که از برگزاری موفق و بدون مشکل آزمون تیزهوشان، نهایی، کنکور سراسری در وضعیت کرونا داریم برنامه جامعی را برای هر سه وضعیت کرونا در بهبهان تدوین کردهایم.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به این که مهمترین دغدغه آموزش و پرورش عقب نماندن دانش آموزان از تحصیل است بیان کرد: زنگ بازگشایی مدارس بهبهان فردا به صدا در خواهد آمد ولی در صورتی که از سوی ستاد “ملی” مقابله با کرونا وضعیت بهبهان قرمز اعلام شود آموزش از طریق برنامه شاد دنبال می‌شود.

وی گفت: در صورتی که دانش‌آموزی به مدرسه مراجعه نکند، مدارس پیگیری خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که آموزش دانش‌آموزان به شیوه مناسب انجام می‌شود. ارتباط بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها با مدرسه و دبیران منقطع نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.