کد خبر : 11596
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 21:02
-

قبیله تحریف | یادداشتی کوتاه بر سخنان دیروز روحانی

قبیله تحریف | یادداشتی کوتاه بر سخنان دیروز روحانی

قبیله تحریف | یادداشتی کوتاه بر سخنان دیروز روحانی   دیروز رئیس جمهور در سخنرانی ۲۲ بهمن در خلال رد برخی از دوگانه ها، ناگهان سخنانی را درباره‌ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیان نمود که تعجب همگان را برانگیخت و عده در جمعیت اعتراض خود را فریاد کردند، هر چند مانند همیشه اعتراض ها

قبیله تحریف | یادداشتی کوتاه بر سخنان دیروز روحانی

 

دیروز رئیس جمهور در سخنرانی ۲۲ بهمن در خلال رد برخی از دوگانه ها، ناگهان سخنانی را درباره‌ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیان نمود که تعجب همگان را برانگیخت و عده در جمعیت اعتراض خود را فریاد کردند، هر چند مانند همیشه اعتراض ها و فریادها توسط دولت و رئیس آن شنیده نشد، اما این سخن چه بود؟

رئیس جمهور ادعا کرد حاج قاسم سلیمانی برای مذاکره می‌رفته و نه برای میدان مبارزه. و اینگونه نشان داد که حاج قاسم بیش از مبارزه به گفتگو و مذاکره علاقمند بوده اند.

ابتدا ایشان توضیح دهند که مگر تیم مذاکره دولت مرده‌اند که باید یک فرمانده نظامی هم در جبهه جنگ بجنگد و هم وظایف دیپلماسی و مذاکره را انجام دهد ، یا اینکه بخاطر ترس از خطر و ضرر داشتن گلوله برای آنها (!!) باید دیگران کار آنها انجام دهند؟

گذشته از مطلب فوق که تنها سوالی در خصوص متن گفته آقای روحانی است ، نکته اصلی اینجاست که بنظر میرسد نگاه آقای روحانی به مذاکره (در وضعیت خوشبینانه) دارای خبط و خطاست ، همانگونه که حرکت امام حسین علیه السلام را تحریف نمود ، و همانگونه که به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله تهمت ناروا زد . گویا اینبار نوبت سردار بزرگ مقاومت است که آماج تهمتها قرار گیرد.

البته از این قبیله ، از هاشمی رفسنجانی گرفته تا خاتمی و روحانی این تحریف ها کم دیده نشده ، هاشمی رفسنجانی آنچنان تحریف ها و تهمتهایی را به خط ، راه و شخصیت امام خمینی ره وارد نمود که رهبر معظم انقلاب یکسال سیاسی ترین سخنرانی خود در مرقد امام را به مقابله با این تحریفها اختصاص دادند.

البته امروز امام راحل نیز از تحریفات این قبیله در امان نمانده و از منظر روحانی همه اشکال امام ره به شاه و حکومت طاغوت ، اعتراض به انتخابات شاه بوده!!

🎯پ. ن : قبیله تحریف نام با مسمایی است که می‌توان بر این طیف وابسته ی غربگرا و غربگدا نهاد. و البته جریان انقلابی لازم است ضمن هوشیاری کامل و روشنگری برای مردم ، پاسخ به هنگام و دقیق به شبهات و تهمت‌های این قبیله ارائه نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.