کد خبر : 13363
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 16:54
-

فوری | درگیری دو شهردار در خرمشهر ، یکی را روانه بیمارستان کرد و دیگری را روانه بازداشتگاه + جزییات

فوری | درگیری دو شهردار در خرمشهر ، یکی را روانه بیمارستان کرد و دیگری را روانه بازداشتگاه + جزییات

شبکه خبری خوزستان: قطع اضافه کار “عزیز ساعدی” سرپرست سابق شهرداری خرمشهر از سوی داود دارابی شهردار این شهر باعث درگیری فیزیکی بین آنها شد.   به گزارش شبکه خبری خوزستان محمد حیدری، فرماندار خرمشهر ضمن تایید درگیری سرپرست سابق شهرداری خرمشهر با شهردار این شهر اظهار داشت: قطع اضافه کاری کسانی که از شهرداری

شبکه خبری خوزستان: قطع اضافه کار “عزیز ساعدی” سرپرست سابق شهرداری خرمشهر از سوی داود دارابی شهردار این شهر باعث درگیری فیزیکی بین آنها شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان محمد حیدری، فرماندار خرمشهر ضمن تایید درگیری سرپرست سابق شهرداری خرمشهر با شهردار این شهر اظهار داشت: قطع اضافه کاری کسانی که از شهرداری حقوق می‌گیرند ولی اکنون سرکار نیستند به دستور شورای شهر صورت گرفته است.

 

حیدری افزود: شهردار خرمشهر طبق دستور و مصوبه شورای شهر نسبت به قطع اضافه کار عزیز ساعدی سرپرست سابق شهرداری خرمشهر اقدام کرده است.

وی گفت: ساعدی چندین بار برای تعیین مسوولیت خود درخواست داده بود ولی جوابی نگرفته و شهردار خرمشهر نیز به رغم اینکه چند بار از وی خواسته شد تا از ساعدی به عنوان مشاور استفاده کند و یا مسوولیت دیگری به وی واگذار نماید به این خواسته توجه نکرده است.

حیدری گفت: سرپرست سابق شهرداری خرمشهر هم اکنون در بازداشت موقت بسر می برد و پرونده وی به دادسرا ارسال شده و قرار است به زودی با قرار وثیقه آزاد شود.

داود دارابی شهردار خرمشهر که در این درگیری مصدوم شده به بیمارستان منتقل شده است.
داود دارابی که مدتی از سمت شهرداری خرمشهر کنار گذاشته شده بود درپی صدور حکم دیوان عدالت اداری و ابلاغ حکم از سوی دادستانی خرمشهر مجددا از دی ماه به عنوان شهردار خرمشهر کار خود را آغاز کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.