کد خبر : 11618
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 13:33
-

فوری | تذکرات و توصیه هایی هاشمی رئیس دادگستری هندیجان خطاب به کاندیداها و هواداران به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی

فوری | تذکرات و توصیه هایی هاشمی رئیس دادگستری هندیجان خطاب به کاندیداها و هواداران به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی

فوری | تذکرات و توصیه هایی هاشمی رئیس دادگستری هندیجان خطاب به کاندیداها و هواداران به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی شبکه خبری خوزستان: سید محمود هاشمی رئیس دادگستری شهرستان هندیجان به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای تذکرات و توصیه هایی لازم را خطاب به کاندیداها و هواداران آنان به شرح

فوری | تذکرات و توصیه هایی هاشمی رئیس دادگستری هندیجان خطاب به کاندیداها و هواداران به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی

شبکه خبری خوزستان: سید محمود هاشمی رئیس دادگستری شهرستان هندیجان به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای تذکرات و توصیه هایی لازم را خطاب به کاندیداها و هواداران آنان به شرح ذیل ارائه نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم و اثر گذار انتخابات مجلس شورای اسلامی و شروع تبلیغات لازم است تذکرات مقتضی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها بیان شود.

۱- کاندیدا های محترم مجلس شورای اسلامی وهمچنین هواداران آنها از هرگونه تبلیغات زود هنگام بصورت جدی خودداری نمایند. در این راستا کلیه فعالیت آنها چه در فضای حقیقی و چه مجازی رصد خواهد شد و در صورت مشاهده تخلفات و جرایم اقدام لازم صورت میگیرد.

۲- کاندیدا های مجلس و هواداران آنها از هرگونه تخریب و توهین وافتراء نسبت به سایر کاندیدا ها به جد اجتناب نمایند، این موضوع بصورت دقیق رصد خواهد شد. کاندیدا ها و هواداران آنها به جای اقدامات فوق قابلیت ها و توانایی های خود را در مهلت تعیین شده تبلیغ و به مردم معرفی نمایند، تا شهروندان انتخاب درستی داشته باشند.

۳- مدیران کانال ها و گروه ها در فضای مجازی از انتشار هرگونه تحلیل و بیانیه که حاوی توهین، تخریب و یا افتراء نسبت به کاندیدا های دیگر باشد جداً خودداری نمایند، درصورت مشاهده اینگونه اقدامات یقینا مسئولیت قضایی آنها در نظر گرفته خواهد شد.

۴- به کلیه مدیران و روسای محترم ادارات و کارکنان آنها متذکر میگردد، هرگونه اقدام آنها در راستای بهره برداری از ظرفیت اداره متبوع له یا علیه هر کاندیدی با شدید ترین برخورد قضایی همراه خواهد بود.

۵- با هرگونه تخلف وخرید و فروش آرای انتخاباتی برخورد جدی می‌شود یقین داشته باشید کاندیدی که رای خریداری می‌کند، در مجلس شورای اسلامی هم رای و حق مردم را مورد معامله قرار می‌دهد لذا هرگونه تخلف انتخاباتی را مورد پیگیری قرار می‌دهیم و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.