کد خبر : 17876
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 17:09
-

فوری | تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان کلید خورد

فوری | تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان کلید خورد

فوری | تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان کلید خورد   شبکه خبری خوزستان | طرح تحقیق و تفحص نهادهای نظارتی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات استانداری خوزستان در حوزه‌های مختلف کلید خورد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری فارس ، تحقیق و تفحص نهادهای نظارتی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات استانداری خوزستان در

فوری | تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان کلید خورد

 


شبکه خبری خوزستان | طرح تحقیق و تفحص نهادهای نظارتی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات استانداری خوزستان در حوزه‌های مختلف کلید خورد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرگزاری فارس ، تحقیق و تفحص نهادهای نظارتی بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات استانداری خوزستان در حوزه‌های مختلف کلید خورد.

پیش از این سرنوشت “بودجه سیل‌بندها در حوزه معاونت امور عمرانی استانداری”، “بودجه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اداره کل امور اجتماعی استانداری” و  “بودجه مقابله با کانون‌های ریزگرد شرق اهواز” و “علت استعفای مدیرکل سابق بحران استانداری” در رسانه‌ها خبرساز شده و دانشجویان خواستار شفافیت در این موضوع شده بودند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تحقیق و تفحص از استانداری، اظهار کرد: این طرح با محوریت بررسی هزینه‌کرد اعتبارات سیل، اعتبارات محیط زیستی (گردغبار و خشکسالی)، اعتبارات شورای اجتماعی، اعتبارات شورای سلامت، نحوه مدیریت منابع مالی و توزیع آن در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بررسی عملکرد مالی ستاد بحران و نحوه دریافت‌ کمک‌های نقدی و غیرنقدی از منطقه آزاد اروند است.
بنا بر این گزارش، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اگرچه همواره در سخنرانی‌ها بر شفافیت در نحوه هزینه‌کرد بودجه تاکید کرده اما این مسئله هیچگاه محقق نشد.

وی در جلسه شورای برنامه‌ریزی در ۲۲ دی‌ماه ۹۷ با بیان اینکه خوزستان بیشترین بودجه را در سال‌های اخیر در میان استان‌ها داشته است، خطاب به امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: مردم و رسانه‌ها حق دارند بدانند که این بودجه چگونه در استان هزینه شده است؛ این سازمان موظف است ریز اعتبارات سالانه را از طریق رسانه‌ها، به اطلاع مردم برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.