کد خبر : 17755
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 3:40
-

فعالیت‌های جهادی در اهواز برای مقابله با کرونا همچنان تداوم دارد

فعالیت‌های جهادی در اهواز برای مقابله با کرونا همچنان تداوم دارد

گروه استان‌ها- مسئول موسسه خیریه علم‌الهدی اهواز گفت: جهادگران این موسسه در ۳ بخش تهیه اقلام بهداشتی و توزیع بین مدافعان سلامت، توزیع بسته‌های ارزاق بین مدد جویان و ارائه خدمات فنی به نیازمندان فعالیت می‌کنند. حجت‌الاسلام رشید محمدی ، اظهار داشت: توزیع بسته‌های ارزاق به مددجویان در مناطق کوی مدرس اهواز و بخشی از

گروه استان‌ها- مسئول موسسه خیریه علم‌الهدی اهواز گفت: جهادگران این موسسه در ۳ بخش تهیه اقلام بهداشتی و توزیع بین مدافعان سلامت، توزیع بسته‌های ارزاق بین مدد جویان و ارائه خدمات فنی به نیازمندان فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام رشید محمدی ، اظهار داشت: توزیع بسته‌های ارزاق به مددجویان در مناطق کوی مدرس اهواز و بخشی از منطقه آخر آسفالت از سوی گروه‌های جهادی ادامه دارد.

وی افزود: جهادگران علاوه بر توزیع ارزاق در بخش خدمات فنی نیز فعالیت دارند و در یک ماه گذشته ۴ فقره کولر گازی خریداری و به مددجویان اهدا شده است. همچنین بیش از ۱۰ فقره کولر گازی و ۲ عدد پمپ آب از سوی جهادگران تعمیر و راه‌اندازی شده است.

مسئول موسسه خیریه علم‌الهدی با اشاره به اینکه گروه‌های مردمی و جهادی از نخستین گروه‌هایی بودند که برای مبارزه با کرونا وارد میدان شدند و به پشتیبانی از سیستم بهداشتی شتافتند؛ بیان داشت: در یک ماه گذشته تعداد قابل توجهی شیلد محافظ صورت در راستای مقابله با ویروس کرونا تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا شد.

وی درباره نحوه تهیه این اقلام اظهار داشت: مواد اولیه(رول پلاستیک) با همکاری صنایع پلاستیک خوزستان تهیه و برای برش به چاپخانه ارسال می‌شود. فوم مورد نیاز نیز از شرکت چرم ایران تهیه و در نهایت مواد اولیه برای تبدیل به شیلد در اختیار جهادگران گذاشته می‌شود.

محمدی ادامه داد: در این کار جهادی گروه‌های مردمی از طلبه گرفته تا دانشجو و پزشک، دانشجوی دکترای برق و اساتید دانشگاه و حوزه حضور دارند. گروه‌های دانش‌آموزی و فعالان بازار نیز در این مدت پای کار تولید شیلد بودند. بطور متوسط ۲۰نفر در کارگاه تولیدی فعالیت می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.