کد خبر : 5125
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 10:10
-

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار: دشمن به دنبال تغییر فرهنگ و نگاه ملت ایران است

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار: دشمن به دنبال تغییر فرهنگ و نگاه ملت ایران است

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار: دشمن به دنبال تغییر فرهنگ و نگاه ملت ایران است فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به این‌که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تفکر میدان عرصه نبرد شدند، گفت:دشمن با تمام توان به دنبال تغییر فرهنگ و نگاه امت ایران است اما ایران اسلامی در خط مقدم موفقیت‌ها قرار

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار: دشمن به دنبال تغییر فرهنگ و نگاه ملت ایران است
فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به این‌که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تفکر میدان عرصه نبرد شدند، گفت:دشمن با تمام توان به دنبال تغییر فرهنگ و نگاه امت ایران است اما ایران اسلامی در خط مقدم موفقیت‌ها قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه اهواز که در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: این روز یک حادثه نیست چراکه حادثه به اموری گفته می‌شود که از قبل بر روی آن فکر نشده باشد.

وی با بیان این‌که هشت سال دفاع مقدس نیز یک حادثه به شمار نمی‌آید، بیان کرد: دشمن با پشتوانه استکبار جهانی سال‌های بسیار بر روی آن طراحی و نیرو داده و هزینه کرده که البته فریاد مستضعفان از سوی امام خمینی(ره) آن را خنثی کرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به این‌که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تفکر میدان عرصه نبرد شدند، گفت: دشمن از پیش برای جریان حمله رژه ۳۱ شهریور اهواز طراحی کرده و سال‌ها سرمایه‌گذاری کرده بود.

وی عنوان کرد: اگر شهدای حمله رژه ۳۱ شهریورماه از پیش نسبت به وقوع چنین اتفاق و سرنوشت برای خود اطلاع داشتند، بدون شک باز هم در میدان حاضر می‌شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان این‌که شهادت برخلاف مرگ عادی، بزرگ و کوچک را در بر ندارد، ادامه داد: شهدا، توطئه‌های بزرگ دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به امنیت شهرهای ایران اسلامی و جان فشانی‌های شهدا، تأکید کرد: جایگاه شهدا را باید بیشتر شناخت. به برکت خون همین شهدا پهپاد چند میلیون دلاری آمریکا توسط ایران اسلامی ساقط شد.
وی با بیان این‌که به جای جشن ملی گرفتن برای برجام باید برای ساقط کردن پهباد آمریکایی جشن ملی گرفت، ادامه داد: پهپاد اطلاعاتی آمریکایی چشم آمریکا بود و با هزینه‌های سنگین زده شد که فرعون صفت‌های آمریکایی دیگر سر آنها پایین بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به این‌که شهدای جریان تروریستی به مرگ طبیعی از دنیا نرفته‌اند، عنوان کرد: سال‌ها باید بگذرد تا متوجه شویم شهدا با نثار جان عزیز خود چه قدرتی به ایران اسلامی داده‌اند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به پشت پرده بودن سیستم‌های جاسوسی، آمریکا، موساد و انگلیس پشت حمله رژه ۳۱ شهریورماه، اظهار داشت: شهدای این حمله موتوری را در تاریخ انقلاب اسلامی به حرکت درآوردند که هیچگاه متوقف نخواهد شد.

وی با اشاره به حذف نام شهدای از تابلوهای سطح شهر، خاطرنشان کرد: اگر شهدا در کشتی انقلاب اسلامی حضور نداشتند، این کشتی در توفان‌های این عالم آیا می‌توانست به پیروزی دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان این‌که دشمن به دنبال تغییر فرهنگ و نگاه ملت ایران است، ادامه داد: امروزه باوجود نقشه‌های دشمن اما ایران اسلامی در خط مقدم موفقیت‌ها قرار دارد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به تهاجم‌های عربستان سعودی و حمله اخیر یمن به پالایشگاه آرامکو، بیان کرد: این حمله چوب خدا است که صدا ندارد. رژیم سعودی چوب کشتن شهدا در مکه را می‌خورد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.