کد خبر : 165
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردین 1398 - 13:02
-

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان خبر داد

۲نفر به همراه ۲خودرو پژو و پراید دستگیر و متوقف که پس از تکمیل پرونده متهمان به مراجع قضایی شهرستان هندیجان ارجاع گردید و این متهمان با حکم قضایی روانه زندان شدند.

شبکه خبری خوزستان | فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان خبرداد: کشف ۲محموله موادمخدر در مسیر دیلم به ماهشهر

سرهنگ نصیرابدالی فرد فرمانده نیروی انتظامی هندیجان در این باره اظهار کرد: در راستای مبارزه باسوداگران و توزیع کنندگان مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان هندیجان توانسته در ایست بازرسی در گلوگاه امامزاده عبدالله ۲محموله موادمخدر به مقدار ۷۵کیلو و همچنین ۲۷کیلو از نوع تریاک را از قاچاقچیان که قصد انتقال به شهرهای مرکزی کشور را داشته بودند را کشف نمایند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان در این رابطه ۲نفر به همراه ۲خودرو پژو و پراید دستگیر و متوقف که پس از تکمیل پرونده متهمان به مراجع قضایی شهرستان هندیجان ارجاع گردید و این متهمان با حکم قضایی روانه زندان شدند.

سرهنگ ابدالی در ادامه افزود: قانون و قوانین اسلامی بر اساس پایه استوار است وظیفه تمامی آحاد جامعه باید به این امر پایبند باشند.

فرمانده انتظامی هندیجان در ادامه گفت : ضمن تقدیر از شهروندان که با نیروهای انتظامی همکاری خوبی را صورت می دهند و باید به این اشاره داشت که نیروی انتظامی حافظ جان و امنیت جامعه است و از شهروندان درخواست می گردد که در صورت هر گونه تخلف غیر قانونی شامل قاچاق موادمخدر و غیره را سریعا به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا با این افراد قانونی برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.