کد خبر : 1642
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 14:08
-

عملیات تخریب و ساخت پل جدید منطقه مال جونکی در حال اجرا است

عملیات تخریب و ساخت پل جدید منطقه مال جونکی در حال اجرا است

عملیات تخریب و ساخت پل جدید منطقه مال جونکی در حال اجرا است به گزارش شبکه خبری خوزستان ، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات تخریب و احداث پل ارتباطی جدید در منطقه مال جونکی با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی، توسط شهرداری مسجدسلیمان خبر دادند. بنابر همین گزارش وی در راستای ارائه

عملیات تخریب و ساخت پل جدید منطقه مال جونکی در حال اجرا است

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از آغاز عملیات تخریب و احداث پل ارتباطی جدید در منطقه مال جونکی با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی، توسط شهرداری مسجدسلیمان خبر دادند.

بنابر همین گزارش وی در راستای ارائه خدمات عمرانی شهرداری در سال ۹۸ و گسترش پروژه های زیرساختی در محلات مختلف کمتر توسعه یافته خاطرنشان کرد: عملیات روند مذکور با جانمایی مسیر پل جدید در محدوده پل قدیم در حال خاکبرداری بوده، و نیز انحراف فاضلاب روباز مسیر  به منظور بتن ریزی پایه های پل از جمله اقداماتی است که در حال انجام است.

  1. شهردار مسجدسلیمان در پایان با تشریح مشخصات فنی این پروژه ادامه داد: پل ارتباطی منطقه مالجونکی با اجرای ساخت سازه بتنی، سه دهانه ۸ و نیم متری، با ارتفاع ۶ متر برنامه ریزی گردیده، و روند عمرانی صورت گرفته با تحکیم بستر زیر فنداسیون با شفته آهک و سنگ در حال اجرا می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.