کد خبر : 17696
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 3:36
-

عضو مجلس خبرگان رهبری: سیاست‌های نادرست کار مدافعان سلامت را سخت کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری: سیاست‌های نادرست کار مدافعان سلامت را سخت کرد

گروه استان‌ها- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست‌گذاری نادرست و کاهش محدودیت‌ها آمار مبتلایان کرونا را افزایش داد؛ باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک واجب شرعی نگاه شود. آیت‌الله محسن حیدری اظهار داشت: مدافعان سلامت پیش‌قراولان مبارزه با کرونا هستند، اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت نبود، سلامت مردم تهدید جدی می‌شد. فداکاری

گروه استان‌ها- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست‌گذاری نادرست و کاهش محدودیت‌ها آمار مبتلایان کرونا را افزایش داد؛ باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک واجب شرعی نگاه شود.

آیت‌الله محسن حیدری اظهار داشت: مدافعان سلامت پیش‌قراولان مبارزه با کرونا هستند، اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت نبود، سلامت مردم تهدید جدی می‌شد. فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان سلامت بهبودبخش سلامت جامعه است.

وی افزود: در آغاز شیوع کرونا کمترین میزان ابتلا در کشور به خوزستان تعلق داشت، در ۲ ماه اخیر میزان ابتلا به کرونا در استان به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کرد؛ در افزایش میزان آمار عواملی از قبیل سهل‌انگاری دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی، کادر درمانی و مردم دخیل است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بی تفاوتی‌های اخیر مردم استان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک خطرناک است. نحوه رفتار مردم در مقابله با کرونا تحت تأثیر رفتار دستگاه‌های دولتی است.

وی گفت: زمانی که مسئولان استانی مقابله با کرونا را جدی گرفته بودند، به تبع مردم نیز رعایت می‌کردند اما پس از آنکه دستگاه‌های اجرایی با رفع محدودیت‌ها و کنترل‌ها سهل‌انگاری کردند، مردم نیز بی‌تفاوت شدند.

آیت‌الله حیدری با انتقاد از سیاست‌گذاری در مواجهه با کرونا گفت: مدیران اجرایی استان در ماه‌های اول، مدیریت خوب و کنترل مناسبی در مقابله با کرونا داشتند ولی سیاستگذاری نادرست و دستور مبنی بر کاهش و رفع محدودیت‌ها آمار مبتلایان را افزایش داد.

وی اظهار داشت: ادامه زندگی با کرونا باید کنترل شده باشد؛ باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به عنوان یک واجب شرعی نگاه شود. با کسی که بی‌اعتنا به فاصله‌گذاری اجتماعی و ماسک است، برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.